• Senap

Bugaboo tråd nr 16

m med tre stjärnor skrev 2009-02-15 09:47:48 följande:
    åhå så beställer jag nu kan jag börja köra treåringen i den alltså;) Hmm kan ju vara bra i det här vädret förstås, har bara en liten maclaren kvar till henne. Min treåring har alltid varit mini men nu tror jag att hon är rätt "normal" hon är född i november och väger nu 13 kilo och är kanske 93-94cm lång... Iof är mina andra flickor långa så jag vet inte vad jag ska jämföra med (min äldsta var tex över 1 meter och vägde 18 kilo när hon var tre år, nu är hon osm en normal nioåring fast hon inte ens fyllt sju;)
    Min mini fyllde 3 i Dec.
    My sugar is raw
  • Senap
    TheSunset skrev 2009-02-15 11:32:49 följande:
    Ingen som kan skriva lite snabbt va det e för skillnad på cam och geckon?
    Eller också går du in i bloggen och kolar så slipper jag upprepa mig. *tipsar*
    My sugar is raw
  • Senap
    TheSunset skrev 2009-02-15 12:07:20 följande:
    Jag kom på det efter jag hade skrivit så jag va inne och tittade..
    Nice! Hoppas du fick en koll på vad du ville veta.
    My sugar is raw
  • Senap
    Svar på #6412
    Nej, jag har inte hört talas om detta men det går att köpa en ny ram som reservdel. 1100:-Det går att beställa Frogram om man ber snällt. Beror lite på ÅFs kunskap faktiskt.Ja, Camens ram är större och Ja, du kan ha den på ett Frog-chassiStämmer. Du måste ha Cam-klädsel på en Camram.Nej, du måste även köpa en Camsuflett för att den ska få plats på ramen. Fast jag är bara 98% säker där. Kolla med Föken Småland här på FL. Hon har en Cam-ram på Frog-chassi.
    My sugar is raw
  • Senap
    Svar på #6412
    *förtydligar*
    4. Sittdelen - är en basdel - ser likadan ut som Frogens men är större. Sedan kan du till Cam ha topp-klädsel också. Där ingår Sufflett, sittdelsöverdrag (sätts över basedelen) och liggdelslock.
    Sittdelsöverdraget är inte nödvändigt men är lättare att ta av och tvätta än att tvätta hela sittdelen.
    Sufflett går att köpa löst.
    Topp-klädsel finns både i fleece och Canvas.
    My sugar is raw
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-02-15 21:03:29 följande:
    Apropå cam och gecko. Om man byter typ ny cam mot ny gecko.. vad är värdeskillnaden? känns som andrahandsvärdet är högre på cam bla.. ? Tips?
    En Cam kan man 6500:- för. En Gecko 4500:- (max) skulle jag säga.
    Men det är ju väldigt svårt å andra sidan och veta.
    My sugar is raw
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-02-15 21:08:51 följande:
    Pratade med J.. Tydligen var nypris 6900 men de såldes ut för 4900 så är ju rätt stor skillnad i nypriset med.. men 1500-2000?
    Men det är ockdå en modell som utgått. Dess andrahandsvärde sjunker alltid - drastiskt.
    My sugar is raw
  • Senap
    Unbornchild skrev 2009-02-18 17:08:32 följande:
    modestyclara skrev 2009-02-18 16:19:25 följande: Vilka är det som har skruvar då?
    det gamla chassit som började byttes ut under 2007.
    Bugaboo har inga årsmodeller så 08 säger inget.
    My sugar is raw
  • Senap

vad långsamt jag skriver med sjukt barn i famnen

My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16