• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • oOrosamarängerOo
    Noas mamma skrev 2009-01-21 09:21:15 följande:
    fast gamla parasolet hade väl bra fästen till cam?? de nya kom ju för att man skulle kunna fästa parasolet på cam ramen cam styret och på been.mitt gamla parasol kunde man iallafall inta ha på been!så då känns de ju smartast att köpa nya så du kan använda den
    Har gamla parassolet och funkar utmärkt på been Är både till cam och bee men fästs på ramen på cam och chassit på bee.
  • Noiis
    SooJuicy skrev 2009-01-21 09:57:45 följande:
    Har gamla parassolet och funkar utmärkt på been Är både till cam och bee men fästs på ramen på cam och chassit på bee.
    den jag tänker på har bara ett fäste och kan inte bytas på den har ett jätte brett fäste på som tom satt något löst på cam ramen.... jag fick iallafall inte fast den på min bee
  • oOrosamarängerOo
    Noas mamma skrev 2009-01-21 09:59:20 följande:
    den jag tänker på har bara ett fäste och kan inte bytas på den har ett jätte brett fäste på som tom satt något löst på cam ramen.... jag fick iallafall inte fast den på min bee
    Ja, har med ett fäste och haft det till bee, sitter som sten på både cam och bee.
  • Lille Mammsen

tror dom har runt 3månadera på sig att kunna kräva detta....obs tror...bäst att kolla upp detta!

timoteja00 skrev 2009-01-21 08:53:37 följande:
    Åhh! Jag fick ett nytt chassi förra veckan (från babytrader) men jag har inte hört något alls om att jag ska skicka tillbaka det gamla?! Till vem? Det borde väl de informera om när de skickar det nya??
  • Champagne77
    Noas mamma skrev 2009-01-21 10:15:39 följande:
    kolla i mitt galleri tror jag har den röda där men oioi väskan va ju riktigt fin har den blåa i galleiet oxå! va har du för bas?
    tack för svar - ska titta nu . Vi tänker ha en mörkgrå bas till...
  • Sogu
    kolla i mitt galleri tror jag har den röda där men oioi väskan va ju riktigt fin har den blåa i galleiet oxå! va har du för bas?
    Hej hej, får jag komma in i ditt galleri? Är oxå nyfiken på den röda i canvas
  • Champagne77
    Är det en oioi hobo du har hängandes på den blå vagnen???
  • Noiis
    Champagne77 skrev 2009-01-21 10:25:42 följande:
    Är det en oioi hobo du har hängandes på den blå vagnen???
    den gråa basen passar perfa med dom färgerna du tänker på
    Japp de  e en hobo gray dot!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16