• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Noiis
    Sogu skrev 2009-01-21 10:24:59 följande:
    Hej hej, får jag komma in i ditt galleri? Är oxå nyfiken på den röda i canvas
    njaaaaa hummmm JOOOO självklart släpper in dig nu Välkommen
  • Champagne77
    Noas mamma skrev 2009-01-21 10:29:00 följande:
    den gråa basen passar perfa med dom färgerna du tänker på Japp de  e en hobo gray dot!
    ser ut som att du har messemger på en annan bild? Har du två gray dot - en hobo och en messenger?
  • Noiis
    Champagne77 skrev 2009-01-21 10:30:31 följande:
    ser ut som att du har messemger på en annan bild? Har du två gray dot - en hobo och en messenger?
    har messenger på nån bild oxå fick reklamera första hobon fick en messenger som oxå gicksönder nu har jag en spec. edt av hobon! den har väskhängen och nåt mer fack än dom vanliga. messenger rekomenderar jag inte! man kan tyvärr inte höja och sänka axelbandet på den
  • Champagne77
    Noas mamma skrev 2009-01-21 10:38:06 följande:
    har messenger på nån bild oxå fick reklamera första hobon fick en messenger som oxå gicksönder nu har jag en spec. edt av hobon! den har väskhängen och nåt mer fack än dom vanliga. messenger rekomenderar jag inte! man kan tyvärr inte höja och sänka axelbandet på den
    Jag tycker det verkar jobbigt att ha facket "över" också... Då är alltså oioi hobo "bäst"?
  • Sogu
    Noas mamma skrev 2009-01-21 10:29:32 följande:
    njaaaaa hummmm JOOOO självklart släpper in dig nu Välkommen
    Tack.
  • Ia 70

Ang. trasiga chassin o hämta tillbaka är det ju liksom butiken som ska se till att chassina kommer tillbaka, de skickar ju inte ut UPS bara på måfå för att hämta, men en liten lapp i lådan med ett krav kan man ju kanske råka ut för. Vet inte, kanske bara tomma hot? Jag e i alla fall jättenöjd  med min kontaktperson, snabb service som attan, fick nya chassit på några dagar...

96/07 och blivande trebarnsmamma: BF 8 sept-09
  • Noiis
    Champagne77 skrev 2009-01-21 10:45:09 följande:
    Jag tycker det verkar jobbigt att ha facket "över" också... Då är alltså oioi hobo "bäst"?
    nja e ju mer som en vanlig väska, däremot så har den ju inget mer som stänger för ingen dragkjedja eller så, så den e ganska öppen endå.
    hobon e underbar
  • Lille Mammsen

diggar me dragkeja...så tjuvarna ska få det lite jobbigare.......
    Noas mamma skrev 2009-01-21 10:57:33 följande:

nja e ju mer som en vanlig väska, däremot så har den ju inget mer som stänger för ingen dragkjedja eller så, så den e ganska öppen endå.hobon e underbar
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2009-01-21 10:58:36 följande:
    diggar me dragkeja...så tjuvarna ska få det lite jobbigare.......Noas mamma skrev 2009-01-21 10:57:33 följande:
    aa precis! inte direkt ultimat att ha en messenger när man bor så man har nära till stan eller i våra farliga hoods!
    nää messenger går bort!
  • panzermensch

vaddå hoods? Vi bor ju för fan i värsta fiiiina områdena

Noas mamma skrev 2009-01-21 11:01:26 följande:
    aa precis! inte direkt ultimat att ha en messenger när man bor så man har nära till stan eller i våra farliga hoods! nää messenger går bort!
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16