• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • mama77

stargirl-vi vann en resa dit. Har varit med att skapat Stockholms Daytrip.

De var super. så coolt kontor!

har tagit foton med..Kommer på min blogg senare!

• SchumiFerrari

mama77 skrev 2008-12-16 11:54:27 följande:

I helgen har vi varit på Bugaboos huvudkontor i Amsterdam. Någon som vill veta hemlisar?? De kommer göra flera mönstrade klädslar, olika designer som kommer göra under olika perioder. Paul Frank är ju stor i Holland, och dessa saker kommer ju i Januari som alla säkert vet.De håller på med en ny vagn......men det dröjer nog 1-2 år innan den är klar. Misstänker starkt att det är en syskonvagn. Fick några hintar.De verkar vara mycket på gång, ska bli spännande att se...Om 1 månad kommer DAYTRIP i Stockholm upp på deras hemsida.De har en Community som heter FRIENDS -där man kan gå in och registrera sig...kolla på deras hemsida och registrera dig och din vagn..
    Tänk om jag ha sådan tur att de hinner komma med sin nya vagn (som förhoppningsvis är en syskonvagn) innan nästa kommer... ska börja jobba på syskon i april 2009
  • oOrosamarängerOo
    straw2008 skrev 2008-12-16 11:44:10 följande:
    Jag undrar oxå hur man ska ställa fjädringen för att det ska fjädra så mkt som möjligt? SOO JUICY:Vi har både en cameleon OCH en bee, älskar båda! Cammen för långa utedagar o been när jag vet att det kan vara tångt typ buss eller så, plus att been kan jag bära med babyn i för den väger ju inget alls. Jag tycker att fjädringen i bee är HELT OK för den storleken på vagn men jag såg en tjej här på fl som köpt en bee som enda vagn till sin nyfödda o det tyckte jag var helt galet, förmodligen kommer hon köpa en cam när babyn kommer :O)
    Sålde been för tyckte den va så kass och överflödig, men camen älskar jag.
  • Stargirl
    mama77 skrev 2008-12-16 12:25:17 följande:
    stargirl-vi vann en resa dit. Har varit med att skapat Stockholms Daytrip.De var super. så coolt kontor! har tagit foton med..Kommer på min blogg senare!
    Wow....vad häftigt. Kul, hojta till när du har lagt bilder på bloggen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • mama77

SchumiFerrari skrev 2008-12-16 12:35:25 följande:

Tänk om jag ha sådan tur att de hinner komma med sin nya vagn (som förhoppningsvis är en syskonvagn) innan nästa kommer... ska börja jobba på syskon i april 2009
    tror inte de...de kämpar med den nya vagnen. De sade att jag nog inte hinner använda den, att de kommer vara försent förr oss våra små är 1 1/2 å 3 månader...så kanske vagnen kommer tidigast om 2 år...
    Spännande är de..
    Men att göra en syskonvagn lär ju inte vara de enklaste
  • mama77

Stargirl skrev 2008-12-16 12:37:13 följande:

Wow....vad häftigt. Kul, hojta till när du har lagt bilder på bloggen.
    absolut!

Kolla in bugaboo.com och registrera er under FRIENDS..
  • SchumiFerrari

mama77 skrev 2008-12-16 12:38:49 följande:

SchumiFerrari skrev 2008-12-16 12:35:25 följande:
    tror inte de...de kämpar med den nya vagnen. De sade att jag nog inte hinner använda den, att de kommer vara försent förr oss våra små är 1 1/2 å 3 månader...så kanske vagnen kommer tidigast om 2 år...Spännande är de..Men att göra en syskonvagn lär ju inte vara de enklaste
    hmm skit oxå...
  • oOrosamarängerOo
    I helgen har vi varit på Bugaboos huvudkontor i Amsterdam. Någon som vill veta hemlisar?? De kommer göra flera mönstrade klädslar, olika designer som kommer göra under olika perioder. Paul Frank är ju stor i Holland, och dessa saker kommer ju i Januari som alla säkert vet.De håller på med en ny vagn......men det dröjer nog 1-2 år innan den är klar. Misstänker starkt att det är en syskonvagn. Fick några hintar.De verkar vara mycket på gång, ska bli spännande att se...Om 1 månad kommer DAYTRIP i Stockholm upp på deras hemsida.De har en Community som heter FRIENDS -där man kan gå in och registrera sig...kolla på deras hemsida och registrera dig och din vagn..
    Åhh, va kul! Va det du som vann en bee?
  • mama77

SooJuicy skrev 2008-12-16 12:43:14 följande:

Åhh, va kul! Va det du som vann en bee?
    ja! Så våran Bee har rullat i Amsterdam i helgen.
  • oOrosamarängerOo
    mama77 skrev 2008-12-16 12:46:11 följande:
    SooJuicy skrev 2008-12-16 12:43:14 följande: ja! Så våran Bee har rullat i Amsterdam i helgen.
    Grattis!   ser fram emot lite bilder
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16