• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • mama77

mamma2003 skrev 2008-12-16 17:52:56 följande:

mama77: grattis till vinsten! *grön av avund* Och schysst att du delar med dig till oss Bugaboo-törstande stackare. Vi kan nämligen aldrig få nog
    tack! ja ...vet hur de är, skadad själv fast vi rullar numer en bee och en phil ted...sålt våran camelon.
  • Leonell

Någon som har en bild på en cam med lodger bunker åkpåse i (helst rosa eller lila) eller andra söta åkpåsar som har tid o ork o lust o lägga in i bildtråden? O kanske lite fler bilder med lite olika skötväskor? D e så svårt o föreställa sig hur det kommer se ut... mycket lättare när man kan se på riktigt hur det kommer se ut.. PLEASE
    d e så roligt mad alla fina bilder!!
    :)

• pucken

jag har precis fått hem min beggade cameleon, och såg att det var en rätt stor reva i gummit på handtaget (mannen missade den när han kollade). är det nån som vet vad det skulle kosta att byta gummit på bara ena sidan? vad kostar det att byta gummit på den där bågen som går tvärs över vagnen?

• Joddan

Är OTH buggy mummy (heter den så?) för stor för cammen? Sitter den bra på sittdelen??

Ska ha den i liggdelen nu i vinter(från Februari) och i sittdelen nästa vinter när lillen börjar bli större...
  • jule

Joddan skrev 2008-12-16 18:25:47 följande:

Är OTH buggy mummy (heter den så?) för stor för cammen? Sitter den bra på sittdelen??
    Ska ha den i liggdelen nu i vinter(från Februari) och i sittdelen nästa vinter när lillen börjar bli större...
    har en guld OTH i min frog å den passar bra tycker jag, bild finns i mitt galleri dock närbild då d va sonen som skulle fotas i första hand
  • Fröken Småland

Du kommer säkert att bli nöjd med vagnen, den är grym . Välkommen hit!

Leonell skrev 2008-12-16 17:19:31 följande:
    OJ OJ Ny i tråden, har försökt läsa ikapp lite men börjar bli skraj... Beställde en cam från babytrader i fredags... verkar som att många haft problem med nya chassit o sen haft problem med babytrader... :( men lite sent att ångra sig nu, paketet är redan skickat... Ja det verkar bara vara att hålla tummarna för att chassit e felfritt... Läste även något rykte om att camen kommer prishöjas i januari, är det någon som vet nåt om det? någon som kan bekräfta eller är det bara troliga spekulationer änsålänge?
  • Jolley

Är detta ett billigt - ok - eller för högt pris?

Cameleon -07 (gamla chassit med skruvar), mörkgrå bas och sand-topp (fleece). Inga andra tillbehör mer än regnskydd o myggnät o instruktionsbok / dvd.

5850:- inkl frakt med bussgods, kan det vara rimligt??

Jag har aldrig förr köpt vagn utan att själv hämta den o få inspektera den först... Men det finns ju inga buggor där jag bor...

• Ia 70

10% höjning fr. januari, är vad jag hört, men vet inte till 100%

Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • Joddan

Vilken sötnos! Ser urmysig ut!

jule skrev 2008-12-16 18:37:04 följande:
    Joddan skrev 2008-12-16 18:25:47 följande: har en guld OTH i min frog å den passar bra tycker jag, bild finns i mitt galleri dock närbild då d va sonen som skulle fotas i första hand
  • oOrosamarängerOo
    Joddan skrev 2008-12-16 18:25:47 följande:
    Är OTH buggy mummy (heter den så?) för stor för cammen? Sitter den bra på sittdelen?? Ska ha den i liggdelen nu i vinter(från Februari) och i sittdelen nästa vinter när lillen börjar bli större...
    Sitter perfekt i camen, har en guld oth med
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16