• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • dinana

någon som testat aussies finest solskyddsskärm på sin vagn.. istället för paraply.. funkar det bra?

★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Stargirl
    dinana skrev 2009-02-06 10:28:07 följande:
    någon som testat aussies finest solskyddsskärm på sin vagn.. istället för paraply.. funkar det bra?
    Funkar men barnet HATAR det. Dottern såg ingenting så vi kunde inte använda det. Parasoll funkade för att hon kunde fortfarande se sig omkring.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • dinana
    Stargirl skrev 2009-02-06 10:34:26 följande:
    Funkar men barnet HATAR det. Dottern såg ingenting så vi kunde inte använda det. Parasoll funkade för att hon kunde fortfarande se sig omkring.
    Jasså... det låter ju inte så bra. Har nämligen ett liggandes här hemma, men vet inte om jag skall behålla det eller om jag skall sälja det. Hade helt glömt bort att jag hade det nämligen. Köpte det till min P&T förra vintern... men det är ju lite effektivare än ett parasoll (sitter ju fast)
  • oOrosamarängerOo
    dinana skrev 2009-02-06 10:51:56 följande:
    Jasså... det låter ju inte så bra. Har nämligen ett liggandes här hemma, men vet inte om jag skall behålla det eller om jag skall sälja det. Hade helt glömt bort att jag hade det nämligen. Köpte det till min P&T förra vintern... men det är ju lite effektivare än ett parasoll (sitter ju fast)
    Till bebis eller större barn funkar det nog bra, men inte "mellanåldern" med barn som är nyfikna
    ♥snitt i april♥
  • dinana
    SooJuicy skrev 2009-02-06 10:56:58 följande:
    Till bebis eller större barn funkar det nog bra, men inte "mellanåldern" med barn som är nyfikna
    Ah, jo... skall ha bebis i sommar och funderade på om den kanske skulle komma till användning då.
  • Stargirl
    dinana skrev 2009-02-06 11:07:39 följande:
    Ah, jo... skall ha bebis i sommar och funderade på om den kanske skulle komma till användning då.
    Ja till en liten bebis perfekt. Men inte till en nyfiken sak som blir irriterad för att hon inte ser vad som händer.
  • oOrosamarängerOo
    dinana skrev 2009-02-06 11:07:39 följande:
    Ja, då är den säker kanon Har en solskyddsfilt från aussies finest som jag hade över buggen i somras till minsta dottern och ska ha bebis i april nu, så gör likadant till sommaren, bebisar är ju inte så kräsna parasollen har jag mest för snygghetens skull, är så jobbigt att behöva rikta hela tiden efter hur man svänger vagnen.
    ♥snitt i april♥
  • dinana
    SooJuicy skrev 2009-02-06 11:14:12 följande:
    Ja, då är den säker kanon Har en solskyddsfilt från aussies finest som jag hade över buggen i somras till minsta dottern och ska ha bebis i april nu, så gör likadant till sommaren, bebisar är ju inte så kräsna parasollen har jag mest för snygghetens skull, är så jobbigt att behöva rikta hela tiden efter hur man svänger vagnen.
    Jag tycker ju att parasollen är jobbig... vet inte varför jag ens skaffade en... ser väl okej ut, men lite trist när den inte följer med vagnen =D
  • pluttmaja

goddagens på er!!

Har nu varit ute o provkört vagnen i två dagar. Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Kan ju säga att jag inte kommer att sälja min uj.
    Drar era vagnar oxå åt något håll?? Min drar så förbannat åt vänster.

tycker den e lite stum o köra, men det är säkert en vanesak.

• Stargirl
    pluttmaja skrev 2009-02-06 11:57:01 följande:
    goddagens på er!!Har nu varit ute o provkört vagnen i två dagar. Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Kan ju säga att jag inte kommer att sälja min uj.Drar era vagnar oxå åt något håll?? Min drar så förbannat åt vänster.tycker den e lite stum o köra, men det är säkert en vanesak.
    Om vägen inte lutar så ka du trycka rätt hårt på båda hjulen fram med foten och ta loss hjulen och trycka på chassit med foten. Det kan hjälpa. Men den är rätt känslig så det är en vanesak om man är van att köra ngn annan vagn. Personligen så gillar jag Buuagn bäst framför alla andra vagnar jag kört tidigare för den är så enkel att köra.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16