• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • JeBi
    imaj skrev 2009-02-07 20:41:39 följande:
    Jo den funkar jättebra på Buggan, dock är den ganska stor och ett tips är att även köpa beconnected-clipsen så sitter den ännu bättre !
    För stor? Ska jag satsa på en BeTween istället då? Den är väl mindre?
  • MammatillO

precis det jag tänkte också men vill inte låta för krävande..

Men man har ju pungat ut med 8 700 då tycker jag saker SKA hålla för 4 st trappsteg :@ ..

modestyclara skrev 2009-02-07 19:58:26 följande:
    MammatillO skrev 2009-02-07 19:15:22 följande:
    Trist. Undrar om man vid reklammation kan be att få ett frog-chassi istället? De kostar ju lika mycket och då slipper ju affären att man kommer och reklammerar igen i framtiden?
  • MammatillO

jag tycker den sitter bra med beconnected men ändå för stor för min smak ;)

JeBi skrev 2009-02-07 20:43:48 följande:
  • imaj
    JeBi skrev 2009-02-07 20:43:48 följande:
    Nja... det beror lite på hur mycket du vill ha i den . Betweenen är mindre och jag skulle själv ha valt den därför... MammatillO har en bild på BeAll (och BeSmall) i sitt galleri .
  • Champagne77

När jag var på Babyproffsen förra helgen fick jag höra att man absolut INTE får hänga skötväskor på Cam. Nån mer som har hört detta??? Tydligen är det Bugaboo själva som säger detta ?!

• MammatillO

vaaaaaaaa?

har aldrig hört, tja om det är så måste ju kvaliten vara sämre än jag trodde på cam.

Champagne77 skrev 2009-02-07 20:55:25 följande:
    När jag var på Babyproffsen förra helgen fick jag höra att man absolut INTE får hänga skötväskor på Cam. Nån mer som har hört detta??? Tydligen är det Bugaboo själva som säger detta ?!
  • imaj
    Champagne77 skrev 2009-02-07 20:55:25 följande:
    Man ska inte hänga en skötväska på någon vagn alls har jag hört... Dock så måste man tänka att man inte lastar skötväskan för mycket för då kan Camen vicka eftersom den är så lätt ! Men självklart så kan man hänga en "lagomlastad" på handtaget... Tycker jag iaf !
  • MammatillO

Haha då ska jag bygga en egen vagn som klarar allt ;)

imaj skrev 2009-02-07 20:57:53 följande:
    Man ska inte hänga en skötväska på någon vagn alls har jag hört... Dock så måste man tänka att man inte lastar skötväskan för mycket för då kan Camen vicka eftersom den är så lätt ! Men självklart så kan man hänga en "lagomlastad" på handtaget... Tycker jag iaf !
  • dinana

Åh jag som lastar min vagn med matkassar när jag är och handlar... den har aldrig vält.. inte ens vart i närheten till att vippa över...

★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Lille Mammsen

Meeen då! Va haka du upp dig på nu då?????? Något jag skrev? Finns en som säljer bugaboo-kopior o sätter ut annonser på Blocket att "Bugaboo säljes" (bra pris oxå..ofta) o vet du vad....dom e ALLTID preciiiiis såld MEN dom rååååkade ju ha nya Bugaboo-liknade vagnar till salu oxå! Som är lika bra....NOT

straw2008 skrev 2009-02-07 14:57:58 följande:
    Jag förstår faktiskt inte riktigt problemet....Sätter man ut en ny vagn för 7 000 då är det GAAAAALET högt enligt de flesta forummedlemmarna (MAXhalva priset för en beg vara liksom) men är priset någon tusenlapp lägre så är det antingen en tjuv lögnare elelr så säljer personen kopior.. hrm..
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16