• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Senap
    Lille Mammsen skrev 2009-02-07 14:03:34 följande:
    Fått 2st NYA bugaboo´n cam i pressent Röd+Blå!! 5000:-/st inkl.lev! www.blocket.se/vi/20176959.htm?ca=11_s Ej mina.....
    Japp, folk brukar slänga Bugaboo-vagnar efter mig också...
    *skeptisk*
    My sugar is raw
  • Lille Mammsen

Eller e det dom "jobbiga" som kränger bugaboo kopiorna...dvs dom kör sin vanliga fuling o annonsera ut en bugaboo som då altid e såld MEN dom råkade ha andra lika bra vagnar till salu oxå.......

OBS! Jag kan ha fel...var bara en tanke som slog mig nu!

Lille Mammsen skrev 2009-02-07 14:03:34 följande:
    Fått 2st NYA bugaboo´n cam i pressent Röd+Blå!! 5000:-/st inkl.lev! www.blocket.se/vi/20176959.htm Ej mina.....
  • straw2008

Jag förstår faktiskt inte riktigt problemet....

Sätter man ut en ny vagn för 7 000 då är det GAAAAALET högt enligt de flesta forummedlemmarna (MAXhalva priset för en beg vara liksom) men är priset någon tusenlapp lägre så är det antingen en tjuv lögnare elelr så säljer personen kopior..

hrm..

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2009-02-07 14:57:58 följande:
    Jag förstår faktiskt inte riktigt problemet.... Sätter man ut en ny vagn för 7 000 då är det GAAAAALET högt enligt de flesta forummedlemmarna (MAXhalva priset för en beg vara liksom) men är priset någon tusenlapp lägre så är det antingen en tjuv lögnare elelr så säljer personen kopior.. hrm..
    Nä, men just det där med kopiorna blir man ju misstänksam mot, eftersom vi har sett det alltför många gånger...
    Man börjar ju lära sig vad som kommer ut på Blocket.
    Fast självklart kan man göra ärliga fynd ibland!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Isanna

Nån som råkar ha pinfärska uppgifter på vad det kostar att frakta en Cameleon med bussgods? Beror det på hur långt den ska fraktas också?

• modestyclara

Isanna skrev 2009-02-07 16:34:06 följande:

Nån som råkar ha pinfärska uppgifter på vad det kostar att frakta en Cameleon med bussgods? Beror det på hur långt den ska fraktas också?
    Bussgods har enhetstaxa för barnvagn från de flesta orter. Gå in på deras hemsida och kolla taxan från den ort den ska skickas...
  • Isanna
    modestyclara skrev 2009-02-07 16:48:24 följande:
    Isanna skrev 2009-02-07 16:34:06 följande: Bussgods har enhetstaxa för barnvagn från de flesta orter. Gå in på deras hemsida och kolla taxan från den ort den ska skickas...
    Toppen! Tack!
  • dinana
    Aprap skrev 2009-02-07 13:40:44 följande:
    Godagens!! vet ni var jag kan få tag på en ståbräda till min blivande buggis (den med stolen) min butik säljer bara ståbrädan och där jag ska beställa vagnen hade slut på sina... va kostar dom??
    Jag gav 400 kr för min ståbräda plus tiny tot.. köpt på ebay. Visserligen använd, men jag bryr mig ju inte så mycket. Vet att familjetorget säljer dem för typ 750 kr/st.
    ★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • FridaLee

bara jag som inte kommer vidare på bugaboos hemsida? klickar på country men inget händer någon mer eller bara jag?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16