• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • hyperballad
    Svar på #5855
    FridaLee skrev 2009-02-07 18:43:21 följande:
    bara jag som inte kommer vidare på bugaboos hemsida? klickar på country men inget händer någon mer eller bara jag?
    tror de har problem med servern tillfälligt för jag kommer inte heller någonstans. det är bara vitt...
  • modestyclara

MammatillO skrev 2009-02-07 19:15:22 följande:

skit cam chassi :@ Glidit igen och precis på samma sida !Ska reklamera på måndag ..
    Trist. Undrar om man vid reklammation kan be att få ett frog-chassi istället? De kostar ju lika mycket och då slipper ju affären att man kommer och reklammerar igen i framtiden?
  • Isanna

Mitt nya popnitade chassi glider det med, men jag tror inte jag ids reklamera igen, det känns som om konstruktionen är för svag för att funka så jag gissar att det kommer att glida även om jag får ett nytt. :-/

• hyperballad

jag vill ju inte höra om glidande chassin, är i v24 o vagnen är ju beställd. här går man o längtar som en tok o så läser man om glidande chassi, nej tack. sluta glid nu *telepati*
    blir ju nervös..

• imaj
    Isanna skrev 2009-02-07 20:07:28 följande:
    Mitt nya popnitade chassi glider det med, men jag tror inte jag ids reklamera igen, det känns som om konstruktionen är för svag för att funka så jag gissar att det kommer att glida även om jag får ett nytt. :-/
    Själv så kommer jag inte reklamera om det är så att mitt skulle börja glida.... OM det nu inte skulle glida hela tiden förstås, då skulle jag reklamera direkt. Detta just för att det säkert inte kommer att hålla vid nästa heller och att det finns en chans att nästa chassi är ännu värre ...
  • FridaLee
    hyperballad skrev 2009-02-07 19:20:15 följande:
    Svar på #5855 tror de har problem med servern tillfälligt för jag kommer inte heller någonstans. det är bara vitt...
    oki då så får prova senare.
  • FridaLee

mitt har glidit 1 gång häromdagen, inge mer sen hoppas inte det händer massa ggr bara

• imaj
    JeBi skrev 2009-02-07 20:39:41 följande:
    Nu tänkte jag utnyttja era expertkunskaper igen... Har fastnat för skötväskan Ju-Ju-BeAll. Funkar den bra till en Cam? Föll pladask för färgen TikiToffe... *kär* www.mylittlestar.se/Shop/Index.php?sArtModelI...
    Jo den funkar jättebra på Buggan, dock är den ganska stor och ett tips är att även köpa beconnected-clipsen så sitter den ännu bättre !
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16