• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-02-20 21:48:13 följande:

Oj, vilken lättstött en. Ingen har någonsin sagt att Bugaboo inte får ifrågasättas. Det jag ifrågasatte var att du föreslog Bee istället för Cam för att Cam är liten - när Bee enligt mig är mindre.Man får visst ifrågasätta Bugaboo, men våra åsikter kan ju gå isär - eller hur?Eller är det dig man inte får ifrågasätta?
    Nu ska vi inte börja bråka *hyssjar lite och går över till prat-tåden*
  • Fröken Småland
    Shoegirl skrev 2009-02-20 21:40:30 följande:
    Jag tror dig! Det där är sånt där humanistiskt tjafs. Det heter säkert något jättefint egentligen. Men de kan inte dela en nota mellan tre personer liksom. *försvinner in i snattertråden*
    Nja, syftar du på mig så är jag varken humanist eller lingvist utan ekonom, så att dela på en nota skall jag nog kunna klura ut...
    Nytt namn - samma gamla gris
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2009-02-20 21:56:50 följande:
    Nja, syftar du på mig så är jag varken humanist eller lingvist utan ekonom, så att dela på en nota skall jag nog kunna klura ut...
    Nej, jag syftade inte på dig. Jag syftade på riktiga humanister som vet skillnaden på en grav och en akut accent. (fast det vet ju jag nu Fot i munnnen då de lärt mig)
    My sugar is raw
  • modestyclara

Fröken Småland skrev 2009-02-20 21:56:50 följande:

Va kan ekonomer räkna!? *chockad* Jag trodde ni också använde miniräknare som vi ingenjörer Nä hörrni nu måste vi byta tråd! *ser sträng ut*
  • Lisamatilda

Hej på er!
    Hur går det egentligen för bugaboo med syskon/tvillingvagn. Borde det inte vara dags snart?

Kram
    Lm

• Ell

Till er som satt en Camsuflett på er Gecko - vilket regnskydd använder ni? Måste jag köpa cams regnskydd eller kommer mitt geckoregnskydd funka?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Wilmer & Junie ♥¸.?°´¯) ♥
  • modestyclara

Ell skrev 2009-02-21 09:10:02 följande:

Till er som satt en Camsuflett på er Gecko - vilket regnskydd använder ni? Måste jag köpa cams regnskydd eller kommer mitt geckoregnskydd funka?
    Vilken bra fråga. Jag använder inte regnskydd eftersom mina barn är så stora så jag har inte ens funderat över frågan... Skulle tro att det behövs ett cam-regnskydd för att det inte ska regna in vid fötterna men om jag var du skulle jag hellre köpa ett vanligt billigt regnskydd (sånt där svart prassel-material).
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-02-21 10:40:44 följande:
    Ell skrev 2009-02-21 09:10:02 följande: Vilken bra fråga. Jag använder inte regnskydd eftersom mina barn är så stora så jag har inte ens funderat över frågan... Skulle tro att det behövs ett cam-regnskydd för att det inte ska regna in vid fötterna men om jag var du skulle jag hellre köpa ett vanligt billigt regnskydd (sånt där svart prassel-material).
    Eller ett dyrt? *dregglar över Gaia & Ko*
    My sugar is raw
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-02-21 10:46:33 följande:

Eller ett dyrt? *dregglar över Gaia & Ko*
    Nja, jag kan sträcka mig till Axel&Ida. *sparsam*
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-02-21 10:53:24 följande:
    Shoegirl skrev 2009-02-21 10:46:33 följande: Nja, jag kan sträcka mig till Axel&Ida. *sparsam*
    Den ser så liten ut. Fundersam Går den över liggdelen?
    De rear Gaia just nu...
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16