• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • modestyclara

Fröken Småland skrev 2009-02-20 21:35:04 följande:

Citationstecken... Fast dubbelfnutt lät mycket roligare
    " Jag tänkte liksom att citationsteckan var mer böjda och de där raka är fnuttar *är faktiskt civ. ing. jag lovar*
  • Senap
    AnniPanni skrev 2009-02-20 21:36:48 följande:
    modestyclara skrev 2009-02-20 21:33:12 följande: Tycker att en 2åring bör ha suflett på vagnen faktiskt som lite väderskydd i alla fall. Mina tjejer växte ju ur sin UJ fort, då (-04) kunde man köpa till en extra hög suflett ifrån USA. Smart tänkt.
    Pffft!
    Sedan sonen fyllde 2 år har han gått. Han har bra ytterkläder som ger honom vind- och vägerskydd. De gånger han åkte vagn så ville han inte ha sufflett.
    My sugar is raw
  • modestyclara

JohannaJ skrev 2009-02-20 21:36:06 följande:

Linda Al skrev 2009-02-20 21:35:07 följande:
    helt okej. Jag skojade lite bara. trodde ingen på allvar skulle tro att jag försökte trycka ner min 6-åring i en vagn
    Jag vacklade *skyller på gravidhjärna*
  • Linda Al
    JohannaJ skrev 2009-02-20 21:36:06 följande:
    helt okej. Jag skojade lite bara. trodde ingen på allvar skulle tro att jag försökte trycka ner min 6-åring i en vagn
    Du vet, du ger dig in på farlig mark. Det finns vissa saker här i livet som är förbjudet att skoja om; yttrandefriheten, aborträtten och Bugaboo´s plats nr 1 på "bästavagnever"-listan. Ingen fattar de skämten, vettu.
    Jag säger inget, så har jag ingenting sagt.
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-02-20 21:37:12 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-02-20 21:35:04 följande: " Jag tänkte liksom att citationsteckan var mer böjda och de där raka är fnuttar *är faktiskt civ. ing. jag lovar*
    Jag tror dig! Det där är sånt där humanistiskt tjafs. Det heter säkert något jättefint egentligen. Men de kan inte dela en nota mellan tre personer liksom.
    *försvinner in i snattertråden*
    My sugar is raw
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-02-20 21:38:30 följande:

Pffft! Sedan sonen fyllde 2 år har han gått. Han har bra ytterkläder som ger honom vind- och vägerskydd. De gånger han åkte vagn så ville han inte ha sufflett.
    Mina barn hatar sufflett, kan ibland acceptera den när de sover. Annars sitter de hellre i snöstorm än har sufflett... Regnskydd ska vi inte ens nämna...
  • JohannaJ

Linda Al skrev 2009-02-20 21:40:11 följande:

Du vet, du ger dig in på farlig mark. Det finns vissa saker här i livet som är förbjudet att skoja om; yttrandefriheten, aborträtten och Bugaboo´s plats nr 1 på "bästavagnever"-listan. Ingen fattar de skämten, vettu.
    jag har förstått det
    Ber om ursäkt. Camen är jättestor. Typ det största som finns. När mormor är på besök så lämnar hon rullatorn hemma och vi skjutsar henne runt i buggan, dock utan sufletten.

Nattinatt tjejer.
  • JohannaJ

Linda Al skrev 2009-02-20 21:40:11 följande:

jag har förstått det
    Ber om ursäkt. Camen är jättestor. Typ det största som finns. När mormor är på besök så lämnar hon rullatorn hemma och vi skjutsar henne runt i buggan, dock utan sufletten.

Nattinatt tjejer.
  • Senap
    JohannaJ skrev 2009-02-20 21:43:38 följande:
    Linda Al skrev 2009-02-20 21:40:11 följande: jag har förstått det Ber om ursäkt. Camen är jättestor. Typ det största som finns. När mormor är på besök så lämnar hon rullatorn hemma och vi skjutsar henne runt i buggan, dock utan sufletten. Nattinatt tjejer.
    Oj, vilken lättstött en.
    Ingen har någonsin sagt att Bugaboo inte får ifrågasättas. Det jag ifrågasatte var att du föreslog Bee istället för Cam för att Cam är liten - när Bee enligt mig är mindre.
    Man får visst ifrågasätta Bugaboo, men våra åsikter kan ju gå isär - eller hur?
    Eller är det dig man inte får ifrågasätta?
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16