• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • modestyclara

JohannaJ skrev 2009-02-20 21:12:03 följande:

modestyclara skrev 2009-02-20 21:10:35 följande:
    Rymlig visst. Stor nej.Har en 6-årig dotter och hon får absolut inte plats i vagnen oavsett hur hårt jag försöker trycka in henne. Hon väger 18 kilo och är 120 lång.
    Varför ska 6-åringen åka vagn?! Vilka vagnar ryms hon i förresten?
  • JohannaJ

modestyclara skrev 2009-02-20 21:16:19 följande:

JohannaJ skrev 2009-02-20 21:12:03 följande:
    Varför ska 6-åringen åka vagn?! Vilka vagnar ryms hon i förresten?
    för att hon ska slippa gå såklart. Är det inte därför barn åker vagn?
  • JohannaJ

Ska vara lite allvarlig. Jag har reagerat på alla bilder på 4-5-6 åringar i buggan. Dom sitter ditskruvade av en buggaälskande mamma som till vilket pris som helst ska bevisa att vagnen passar alla barn.

Varför inte erkänna att, ja det är en underbar vagn, nej den är inte så stor, ja man behöver byta vagn om man har en längre bebis.

• JohannaJ

modestyclara skrev 2009-02-20 21:17:07 följande:

*springer och provar om maken går att klämma in i geckon*
    fota det snälla!
  • modestyclara

JohannaJ skrev 2009-02-20 21:21:15 följande:

modestyclara skrev 2009-02-20 21:17:07 följande:
    fota det snälla!
  • Linda Al
    JohannaJ skrev 2009-02-20 21:20:41 följande:
    Ska vara lite allvarlig. Jag har reagerat på alla bilder på 4-5-6 åringar i buggan. Dom sitter ditskruvade av en buggaälskande mamma som till vilket pris som helst ska bevisa att vagnen passar alla barn.Varför inte erkänna att, ja det är en underbar vagn, nej den är inte så stor, ja man behöver byta vagn om man har en längre bebis.
    Min snart 4-åring går preciiiiis ned i camen. Men å andra sidan tycker jag att det är gränsfall om han ska åka vagn längre.
    Det är som att försöka klämma på honom kläder i strlk 86 bara för att visa att det är bra kläder. Men han ska ju inte ha den storleken! Precis som att 6-åringar inte ska åka vagn. Därför passar inte vagnen... Skit samma om man hittar en gigantisk vagn som en 6-åring kan sitta i. Det behövs liksom inte.
    Men för vagnåldern tycker jag att camen fungerar alldeles utmärkt, även om man har en lite större bebis.

(ursäkta, kunde inte låta bli att lägga mig i... )
    Jag säger inget, så har jag ingenting sagt.
  • Lokatt

jag lägger mig oxå i, för mig har inte buggan räkt hela vagnåldern för min mellan. Dock är det en supervagn ändå

Våga vägra blogga
  • AnniPanni

Jag skulle önska att camen kom med en extra lång ram som tillbehör Så man kunde fortsätta använda den även när bebis blivit större.

• JohannaJ

Linda Al skrev 2009-02-20 21:29:52 följande:

Min snart 4-åring går preciiiiis ned i camen. Men å andra sidan tycker jag att det är gränsfall om han ska åka vagn längre. Det är som att försöka klämma på honom kläder i strlk 86 bara för att visa att det är bra kläder. Men han ska ju inte ha den storleken! Precis som att 6-åringar inte ska åka vagn. Därför passar inte vagnen... Skit samma om man hittar en gigantisk vagn som en 6-åring kan sitta i. Det behövs liksom inte. Men för vagnåldern tycker jag att camen fungerar alldeles utmärkt, även om man har en lite större bebis. (ursäkta, kunde inte låta bli att lägga mig i... )
    Jag var ironisk. Om du inte hängde med
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16