• lillstrumpis

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

jag hade äl i början av förra veckan. Började redan för typ två dagar sedan känna av nedre delen av magen
    (vilket jag troligen gör varje månad...men kommer inte ihåg hur det brukar kännas...)
    Det är typ som om det svider lite utåt ljumskarna osså nån typ av värk i magen.

Lite ömma bröstvårtor har jag oxå.

Hur känns det för er??

• Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom
  • lika77

Hej tjejer

Jag liksom ni har BIM runt den 16e (hade ÄL den 4e). Den här månaden känns det helt annorlunda i ljumsktrakten. Jag undrar lite exakt HUR ni känner och var det känns. Och skriv inte i tjejmagen för jag har ingen aning om vad det är Håller mina tummar för alla som ska testa!

• LitenBlomma
    lika77 skrev 2008-12-13 22:23:25 följande:
    Hej tjejerJag liksom ni har BIM runt den 16e (hade ÄL den 4e). Den här månaden känns det helt annorlunda i ljumsktrakten. Jag undrar lite exakt HUR ni känner och var det känns. Och skriv inte i tjejmagen för jag har ingen aning om vad det är Håller mina tummar för alla som ska testa!
    Jag är nog sämst på FL att förklara saker men ska ge det ett försök!
    Tjejmagen rör sig om en ung 10 centimer i diameter stor yta som börjar precis där mushåret slutar. Där du har ont när du har mens, där är tjejmagen! Killar har ingen livmoder utan bara bukmuskler där så därför säger vi tjejmagen

Jag känner oxå lite molande, brännande känsla och som strålar lite nedåt ljumskarna. Sen har jag även denna molande, brännande känsla bak i ryggen som strålar ut mot höfterna. En jäkla massa ont alltså
    Ludwig -020227 & Meja -080311 & MA sept 08
  • lika77

Tack för ditt svar. Jag känner ingen smärt alls där. Har nog aldrig gjort det vid mens. Istället känns det mer liksom mellan den sk tjejmagen och ljumsken på vänster sida. Jag förstår inte heller molande värk! Jag är ingen höjdare på termer alltså Jag har liksom stickningar/brännande känsla, och liksom bubblig känsla. Sen ibland liksom ett tryck. Egentligen en mer obehagskänsla än värk. Men den här månaden har jag så ont i ryggen. I mitten av ryggen under revbenen. En riktigt sökande värk som jag blir galen på! Vet inte alls om de två sakerna hänger ihop. Blir tokig på att inte förstå kroppens signaler.

• LitenBlomma
    lika77 skrev 2008-12-13 23:27:11 följande:
    Tack för ditt svar. Jag känner ingen smärt alls där. Har nog aldrig gjort det vid mens. Istället känns det mer liksom mellan den sk tjejmagen och ljumsken på vänster sida. Jag förstår inte heller molande värk! Jag är ingen höjdare på termer alltså Jag har liksom stickningar/brännande känsla, och liksom bubblig känsla. Sen ibland liksom ett tryck. Egentligen en mer obehagskänsla än värk. Men den här månaden har jag så ont i ryggen. I mitten av ryggen under revbenen. En riktigt sökande värk som jag blir galen på! Vet inte alls om de två sakerna hänger ihop. Blir tokig på att inte förstå kroppens signaler.
    Den där "sökande" värken kanske kan vara molvärk? Du vet när man har ont i huvudet, fast inte så spängande att man måste lägga sig och vila utan man känner det, lite och hela tiden. Då molar det säger man. Så när det molar i magen så gör det ont, fast bara lite ont men hela tiden. Nästan lite brännande.
  • skrållan1978

grattis!!!!!!!!!! åhhh nu längtar man bra mkt själv..

• LitenBlomma
    skrållan1978 skrev 2008-12-14 07:56:31 följande:
    grattis!!!!!!!!!! åhhh nu längtar man bra mkt själv..
    Tack :-P Jag kan inte fatta det! Har ju ett CB digitalt på väg hem till mig. När man kan läsa att man är gravid så kanske man fattar bättre
  • skrållan1978

spännande! Hoppas vi blir många här i tråden som plussar=)

• LitenBlomma
    ZandraClaesson skrev 2008-12-14 08:29:24 följande:
    Skriver Grattis här med
    Tack gumman
Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom