• lillstrumpis

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

jag hade äl i början av förra veckan. Började redan för typ två dagar sedan känna av nedre delen av magen
    (vilket jag troligen gör varje månad...men kommer inte ihåg hur det brukar kännas...)
    Det är typ som om det svider lite utåt ljumskarna osså nån typ av värk i magen.

Lite ömma bröstvårtor har jag oxå.

Hur känns det för er??

• Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom
  • gallimatias

skrållan1978: jag ser tyvärr inget streck på dina test, men det kan ju vara svårt att fånga på bild. Försökte ta kort på mit test men strecket synd inte på kortet, bara i verkligheten.

Vi håller tummarna för oss!!

• Geléhallon89

bra Åh hatar det här med och vänta. Men snart är det ju måndag/tisdag

LitenBlomma skrev 2008-12-13 09:12:00 följande:
    Jag ser det!!
  • LitenBlomma
    gallimatias skrev 2008-12-13 10:47:35 följande:
    skrållan1978: jag ser tyvärr inget streck på dina test, men det kan ju vara svårt att fånga på bild. Försökte ta kort på mit test men strecket synd inte på kortet, bara i verkligheten.Vi håller tummarna för oss!!
    Vad tror du om mitt test?
    Ludwig -020227 & Meja -080311 & MA sept 08
  • gallimatias

litenblomma: på en av bilderna tycker jag att jag ser en svag skugga, men det är svårt att se. Håller tummarna för tydligare streck närmare bim!

• MiniNässlan

Jag är på BIM-3, jag känner molvärk i magen och ömma bröstvårtor men det kan ju lika gärna vara mensen som är på G. Ska nog testa imorgon. Någon som har testat koppen från billigatester som kissar i? Funkar den bra??

• MiniNässlan

Liniz76. Jag ska oxå testa imorgon söndag. Har BIM på tisdag men klarar inte av att vänta.

• Geléhallon89

Min mage är sjukt svullen. Som jag skrev i en annan tråd. Antingen är jag gravid eller så får jag snart en supermens eller så har jag världens prutt på g haha Kolla galleri. La in en bild. :-O

Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom