• lillstrumpis

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

jag hade äl i början av förra veckan. Började redan för typ två dagar sedan känna av nedre delen av magen
    (vilket jag troligen gör varje månad...men kommer inte ihåg hur det brukar kännas...)
    Det är typ som om det svider lite utåt ljumskarna osså nån typ av värk i magen.

Lite ömma bröstvårtor har jag oxå.

Hur känns det för er??

• Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom
  • July82

Jag har BIM nästa helg, supermycket halsbränna (haft i några dagar nu) men det kanske inte är något symptom? Kan ju vara något man ätit också.. Fy va tråkigt det är att det aldrig blir något! : (

• Jonthes moster Milla

Inte mer symptom än att jag har lite molvärk, "mensvärk" vilket jag inte brukar få förrän samma dag som mensen kommer men det kan ju vara olika från månad till månad. Sen har jag sjukt mycket halsbränna, har vaknat en gång per natt dom senaste dagarna med halsbränna. Har det just nu också. Kan ju bero på stress iochförsig.

• July82
    Svar på #132
    Ja,jag har haft halsbränna nångång förut men inte såhär ihållande liksom.. men man inbillar väl sig som vanligt.. känner liksom inte nåt annat :-S Men e väl lite tidigt iofs.. en vecka kvar till BIM ju.. eller iaf 5 dagar
  • Jonthes moster Milla

Jag brukar iof få halsbränna ibland men inte så jag störs av det på nätterna liksom. Men som du säger inbillning. =) Jag ska testa så länge mensen håller sig borta iaf. Hur länge har ni försökt?

• Förväntansfull0406

Jonthes moster Milla skrev 2008-12-14 15:43:46 följande:

Jag har BIM imorgon eller på tisdag. Jag testade negativt imorse, är det kört för min del denna månaden då eller finns det fortfarande en chans?
    Nej det är absolut inte kört, vissa kan testa innan bim och det visar pos, men för vissa måste man vänta in i det sista. Så ta och vänta någon dag till och testa då, är det då neg så har dte nog inte hänt så mycket denna gången. Lycka till =)
  • Förväntansfull0406

Ida84 skrev 2008-12-14 15:34:43 följande:

Testade mig idag men det visade ingenting. Det kanske är för tidigt. jag har BIM runt den 19/12. Ska testa med RFSU testa tidigt på tisdag.
    Vad är det för test RFSU har?? kan man testa tidigare med deras än tex Cb??+
  • Jonthes moster Milla

Ja jag ska testa imorgon bitti igen och visar det då neg så är det bara att ta nya tag, även om det kommer kännas hopplöst då. Tur att man har en underbar sambo som stöttar en till 100% =) Det hade ju varit en underbar julklapp annars =) Men men vem trodde det skulle vara lätt att bli gravid =P

• gallimatias

Jag hade halsbränna förra månaden men fick ändå mens, men det finns ju många som har det innan man får plus också. Just nu känns det mer för mig som att jag har magkatarr, vilket jag brukar ha ibland, men vi får väl se om det betyder nåt mer denna gången. Jag ska testa på tisdag eller onsdag då jag har bim.

• En önskan

Hej på er! Har läst tråden och är nu tvungen att göra ett inlägg..jag är så pirrig! Hade ägglossning förra lördagen 6/12 och ska ha mens nästa måndag 22/12. Nu idag så kände jag i förmiddags lite drag i högra ljumsken och i em så fick jag en liten, liten blödning. Jag hoppas så att det var en nidblödning och att ägget fäste. Det skulle vara helt otroligt isåfall!!
    Fick vänta länge på lilleman innan han behagade komma till världen och var så inställd på att det skulle ta lika länge den här gången, men nu ser det ju ut som om det kan ha tagit sig på första försöket... Kanske blir den bästa julklappen nånsin?!

Jag håller tummarna för mig och alla ni andra i tråden :)

• En önskan

Men varför blev gubben röd?! Det var ju en gul, förvånad gubbe jag tryckte på....

Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom