• lillstrumpis

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

jag hade äl i början av förra veckan. Började redan för typ två dagar sedan känna av nedre delen av magen
    (vilket jag troligen gör varje månad...men kommer inte ihåg hur det brukar kännas...)
    Det är typ som om det svider lite utåt ljumskarna osså nån typ av värk i magen.

Lite ömma bröstvårtor har jag oxå.

Hur känns det för er??

• Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom
  • Dieselmom

just det kom på fler symptom!

Fryser som 17! och är super känslig (nära till gråt!). Nägn annan?

• lovelylocks
    Svar på #91
    anmäler mig med ca samma symptom. Fryser kronisk, kanbero på årstid, Svullen mage i en ca vecka och det lägger sig inte, ömma svullna bröst med synliga ådror (kommer ej ihåg om det brukar vara så vid pms), blir lätt skitsur och grinar typ väldigt lätt, molvärk i nedremagen, trött tröött trött, sticker ner från magen motljumskarna, törstig, vita tjocka flytningar (brukar ha sparsamt av sånt),ont vid sex etc etc etc kan säkert känna efter om det finns mer :D
  • LoM2006

hej brudar! tänker ge er hopp! testade svagt plus idag. var ej morgonurin, så jag ska göra om det i morgon, men jag har BIM 16-17 dec....känns som det gick vägen denna gång faktiskt!
    Har tidigare skrivit mina symtom och det är ju precis som era

• LitenBlomma
    lovelylocks skrev 2008-12-13 21:14:11 följande:
    Svar på #91anmäler mig med ca samma symptom. Fryser kronisk, kanbero på årstid, Svullen mage i en ca vecka och det lägger sig inte, ömma svullna bröst med synliga ådror (kommer ej ihåg om det brukar vara så vid pms), blir lätt skitsur och grinar typ väldigt lätt, molvärk i nedremagen, trött tröött trött, sticker ner från magen motljumskarna, törstig, vita tjocka flytningar (brukar ha sparsamt av sånt),ont vid sex etc etc etc kan säkert känna efter om det finns mer :D
    Skriver under på det jag med
    Ludwig -020227 & Meja -080311 & MA sept 08
  • LoM2006

Litenblomma- japp och du kan ju också inge lite hopp då du också fått svaga pluss

vad vi hoppar runt i samma trådar *fniss*

• Geléhallon89

Jag med är även jätte öm i bebis magen.

LitenBlomma skrev 2008-12-13 21:59:45 följande:
    Skriver under på det jag med
  • LitenBlomma
    LoM2006 skrev 2008-12-13 22:02:26 följande:
    Litenblomma- japp och du kan ju också inge lite hopp då du också fått svaga pluss vad vi hoppar runt i samma trådar *fniss*
    Hahaha, ja jag är nog med i det flesta just nu känns det som. Och överallt ser man samma personer Vi kanske skulle starta EN stor tråd istället
  • LitenBlomma
    LoM2006 skrev 2008-12-13 22:07:16 följande:
    hahaha ja för vi som inte gör annat en är på familjeliv )
    Precis "Vi som inte har några liv"
  • Geléhallon89

här är en till som inte har ngt liv. Haha är inne jämt. ;D

LitenBlomma skrev 2008-12-13 22:12:53 följande:
    Precis "Vi som inte har några liv"
Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom