• lillstrumpis

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

jag hade äl i början av förra veckan. Började redan för typ två dagar sedan känna av nedre delen av magen
    (vilket jag troligen gör varje månad...men kommer inte ihåg hur det brukar kännas...)
    Det är typ som om det svider lite utåt ljumskarna osså nån typ av värk i magen.

Lite ömma bröstvårtor har jag oxå.

Hur känns det för er??

• Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom
  • Jonthes moster Milla

ZandraClaesson: Har du några symptom och i så fall vad?

• shoreline

blir nog inget plus för mig denna månad! Känner verkligen inte ett smack!! *besviken*

• Jonthes moster Milla

Jag la in en tråd om tunga knöliga bröst men den försvann nog?? Konstigt, jag hittar den inte iaf.
    Är det någon som känner samma? Jag har dock inte ont i brösten... Är det ett troligt gravsymptom eller är det nog ett tecken på mens?? Vad tror ni?

• lovelylocks
    Svar på #14
    jag har sjukt vita o tjocka:O har jagf aldrig haft förut. +en rad andra symptom men flytningarna är e jag funderar mest över.
  • Megaia

Varför kommer ett spöksträck då? vad menas med det? jag är lite trög=)

• Dieselmom

JAg har bim på självaste julafton Är det någon som vet "hur långt innan" man kan testa sig??

• guld lock
    Svar på #36
    Dieselmom skrev 2008-12-12 23:00:54 följande:
    JAg har bim på självaste julafton Är det någon som vet "hur långt innan" man kan testa sig??
    beror på vilket gravtest du har. Cb kan man ta BIM-4
    RFSU tror jag bim-6 ...lite olika iallafall. Men säkrast att vänta till BIM dagen iallafall. Du kan ju få minus på BIM-1 och sen plussa på BIM dagen. Många som gör.
  • Dieselmom

Oooh så tråkigt...orkar ju inte vänta!!

guld lock skrev 2008-12-12 23:06:34 följande:

Svar på #36Dieselmom skrev 2008-12-12 23:00:54 följande: beror på vilket gravtest du har. Cb kan man ta BIM-4 RFSU tror jag bim-6 ...lite olika iallafall. Men säkrast att vänta till BIM dagen iallafall. Du kan ju få minus på BIM-1 och sen plussa på BIM dagen. Många som gör.
  • Geléhallon89

Jag har extremt svullen magen. Ser ut som en gravid mage. Svullen från bebismagen, mensverk ,massvis med vita flytningar, ibland vattniga. Kisse nödig ofta. Öm i bebis magen. Inget pluss än. Testa i förrigår. Bara fått spöksträck. Ska kolla om mensen kommer runt bim annars testar jag mig igen. (:
    Jonthes moster Milla skrev 2008-12-12 18:15:00 följande:

ZandraClaesson: Har du några symptom och i så fall vad?
  • Fru O Mamma Kokkonen

Såg inte ut som ett spökstreck egentligen  

ZandraClaesson skrev 2008-12-12 23:11:11 följande:
    Jag har extremt svullen magen. Ser ut som en gravid mage. Svullen från bebismagen, mensverk ,massvis med vita flytningar, ibland vattniga. Kisse nödig ofta. Öm i bebis magen. Inget pluss än. Testa i förrigår. Bara fått spöksträck. Ska kolla om mensen kommer runt bim annars testar jag mig igen. (:Jonthes moster Milla skrev 2008-12-12 18:15:00 följande:
    Katja
Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom