• lillstrumpis

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

jag hade äl i början av förra veckan. Började redan för typ två dagar sedan känna av nedre delen av magen
    (vilket jag troligen gör varje månad...men kommer inte ihåg hur det brukar kännas...)
    Det är typ som om det svider lite utåt ljumskarna osså nån typ av värk i magen.

Lite ömma bröstvårtor har jag oxå.

Hur känns det för er??

• Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom
  • lillstrumpis

grattis!
    själv fick jag mens igen igår som vanligt, spelar ingen roll hur det känns i magen känner pirr och spänningar, molvärk mensvärk you name it! från äl till mens .. men blir aldrig någor plus här!

• skrållan1978

vad tråkigt lillstrumpis, kraaaam till dig, gör dig nog sällskap om några dgr, tror mensen kommer här med

• LitenBlomma
    lillstrumpis skrev 2008-12-14 10:01:33 följande:
    grattis!själv fick jag mens igen igår som vanligt, spelar ingen roll hur det känns i magen känner pirr och spänningar, molvärk mensvärk you name it! från äl till mens .. men blir aldrig någor plus här!
    Songbird1 skrev 2008-12-14 10:14:44 följande:
    Grattis LitenBlomma!!! : - )
    Tack tjejer!!!
    Ludwig -020227 & Meja -080311 & MA sept 08
  • lika77

Ett stort grattis!!! Jätteroligt att höra. Och tack för all hjälp med ord-förklaringar! Nu tror jag att jag förstår vad molande betyder. Även om jag har det i ryggen och inte bara i magen Om inte mensen dyker upp ska jag testa på onsdag efter att jag varit iväg på utbildning. Håll tummarna!

Grattis igen!

• LitenBlomma
    lika77 skrev 2008-12-14 11:13:57 följande:
    Ett stort grattis!!! Jätteroligt att höra. Och tack för all hjälp med ord-förklaringar! Nu tror jag att jag förstår vad molande betyder. Även om jag har det i ryggen och inte bara i magen Om inte mensen dyker upp ska jag testa på onsdag efter att jag varit iväg på utbildning. Håll tummarna!Grattis igen!
    Molvärk kan man ha överallt, det är bara ett ord för "svag till stark smärta som sitter i och gör ont hela tiden" Jag har oxå mol i ryggen. Jag ska hålla tummarna för dig!!!
    Ludwig -020227 & Meja -080311 & MA sept 08
  • lika77

Tusen tack! Vi är inne på 5 försöket och denna gången tycker jag att det känns annorlunda. Men jag försöker att inte känna efter allt för mycket. Men har det inte tagit sig nu blir det att försöka i juldagarna! Och det är en härlig årstid att mysa ordentligt

• Förväntansfull0406

Måste få fråga er tjejer (jag är helt dum på sånt här) jag räknade på den Älkalendern här på FL och jag har Äl idag =) Kan man känne av det??? jag har verkligen känningar i (som ni säger) tjejmagen, typ som lätt mensverk, kan man verkligen känna av det?? Haha kan knappt tro jag redan har två barn, men då bara "blev" jag gravid så då tänkte man inte på hur det kändes lixom. Vad säger ni?? kan man märka av Äl??? Förresten grattis LitenBlomma. Gud så kul!!

• guld lock

vad jag har läst här inne på FL verkar de flesta känna av sin ÄL, men det är nog olika som så mycket annat

Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom