• lillstrumpis

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

jag hade äl i början av förra veckan. Började redan för typ två dagar sedan känna av nedre delen av magen
    (vilket jag troligen gör varje månad...men kommer inte ihåg hur det brukar kännas...)
    Det är typ som om det svider lite utåt ljumskarna osså nån typ av värk i magen.

Lite ömma bröstvårtor har jag oxå.

Hur känns det för er??

• Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom
  • Bella8624
    Svar på #70
    Hej där!

Min mage är också svullen, la upp bild i galleri!
    Är smal så det känns fel och vara tjock runt magen nu om jag inte är gravid... har bim på fredag!
  • Geléhallon89

ja lite svullen kanske den är. men jag ser verkligne gravid ut. drar in magen när jag går bland folk. vill ju inte att andra ska tro jag är gravid n'är jag kankske inte är det. :P

• LitenBlomma

Här är min svullna mage!

1) 2 v efter förlossningen
    2) 1 månad efter förlossningen
    3) nu

2 v efter förlossningen Jag 080415 en månad efter förlossningen put 11/12 

Ludwig -020227 & Meja -080311 & MA sept 08
  • Sweety

ZandraClaesson skrev 2008-12-13 12:57:12 följande:

ja lite svullen kanske den är. men jag ser verkligne gravid ut. drar in magen när jag går bland folk. vill ju inte att andra ska tro jag är gravid n'är jag kankske inte är det. :P
    Jag såg din mage på ditt galleri. Gud, du ser jätte gravid ut. Är du inte gravid med den svullna magen så hade det varit jätte konstig.
    Jag är också väldigt svullen, men inte på det sättet din mage är
  • Geléhallon89

haha ja visst gör jag. hel knas. är ju svullen nerifrån precos som en gravid. :/ hm. hoppas vi plussar iaf :D

Sweety skrev 2008-12-13 13:21:06 följande:
    ZandraClaesson skrev 2008-12-13 12:57:12 följande:
    Jag såg din mage på ditt galleri. Gud, du ser jätte gravid ut. Är du inte gravid med den svullna magen så hade det varit jätte konstig.Jag är också väldigt svullen, men inte på det sättet din mage är
  • LitenBlomma
    ZandraClaesson skrev 2008-12-13 13:35:16 följande:
    haha ja visst gör jag. hel knas. är ju svullen nerifrån precos som en gravid. :/ hm. hoppas vi plussar iaf :D
    Jag såg oxå din bild, du måste ju nästan vara gravid!!
  • gallimatias

Oj, va svullna magar ni har Hoppas att det är bebis, inte lika roligt annars Jag känner mig lite svullen men inget som syns mer än det dallriga som var där redan innan

• Geléhallon89

hehe ja jag tycker det . du med hehe när ska du testa ? (:

LitenBlomma skrev 2008-12-13 13:41:23 följande:
    Jag såg oxå din bild, du måste ju nästan vara gravid!!
  • LitenBlomma
    ZandraClaesson skrev 2008-12-13 14:02:24 följande:
    hehe ja jag tycker det . du med hehe när ska du testa ? (:
    Har precis beställt ett cb digitalt! Hoppas att det kommer på måndag/tisdag.
    Innan dess så fortsätter jag med dessa dumma billiga stickor

Du då?
  • LitenBlomma
    gallimatias skrev 2008-12-13 14:01:01 följande:
    Oj, va svullna magar ni har Hoppas att det är bebis, inte lika roligt annars Jag känner mig lite svullen men inget som syns mer än det dallriga som var där redan innan
    Hahaha, min man säger att om jag inte är gravid nu så får jag baskemig ut å springa och INGET mer godis!! Generad
Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom