• lillstrumpis

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

jag hade äl i början av förra veckan. Började redan för typ två dagar sedan känna av nedre delen av magen
    (vilket jag troligen gör varje månad...men kommer inte ihåg hur det brukar kännas...)
    Det är typ som om det svider lite utåt ljumskarna osså nån typ av värk i magen.

Lite ömma bröstvårtor har jag oxå.

Hur känns det för er??

• Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom
  • Geléhallon89

aha du kolla i galleriet? ;D testade med cbdigital dagen efter och den sa ej gravid. så antog att det va ett spöksträck. :P Kommer inte tro att jag är gravid förens jag får ett gravid på det digitala. (:

Nuttans Mamma skrev 2008-12-12 23:13:09 följande:
    Såg inte ut som ett spökstreck egentligen  
  • Geléhallon89

fast jag testade cb n på kvällen. Har så svårt och hålla mig. Men ska köpa ett test och testa på måndag eller tisdag morgon om inte mensen kommit (: Så ni ser sträcket? Skrev i en annan tråd och dom sa att dom inte såg ngt :/ hhe

• guld lock
    Svar på #38
    Dieselmom skrev 2008-12-12 23:10:12 följande:
    Oooh så tråkigt...orkar ju inte vänta!! guld lock skrev 2008-12-12 23:06:34 följande:
    du kan ju testa tidigt och få plus, men bara så du vet att om det blir minus är det inte helt säkert ett minus.
  • Fru O Mamma Kokkonen

Aha.. testa på kvällen.. med cb.. kanske andra testet var känsligare också. Ge inte upp hoppet ännu. Håller tummarna stenhårt för dig.. jag tror du får plus..

ZandraClaesson skrev 2008-12-12 23:17:47 följande:
    aha du kolla i galleriet? ;D testade med cbdigital dagen efter och den sa ej gravid. så antog att det va ett spöksträck. :P Kommer inte tro att jag är gravid förens jag får ett gravid på det digitala. (:
    Katja
  • skrållan1978

hej alla. har bim den 19 dec och testade i morse på bim-6. , har testat även i går o förrgår men inte sett nåt direkt mer än det man VILL se, dvs spökstreck, men i morse så tyckte jag mig ana ett svagt rosa streck, fortf jättesvagt men dock där, gjorde ett till i samma urin och får då samma utslag på det, 2 svaaaga rosa streck på stickan. Vågar inte alls tro ngt än, men man får väl hålla tummarna och hoppas lite extra.
    Strecken kom efter ngn minut och sitter på samma ställen båda på båda testerna, gud vad jag hoppas att detta inte är spökstreck=)

• gallimatias

samma här skrållan1978, jag testade redan i onsdags, bim-7, och såg förstås inget, men när jag precis skulle slänga testet såg jag en svag skugga. Idag testade jag igen, bim-3, och det svaga strecket kom fram snabbare men det är fortfarande svagt. Ska nog beställa hem ett cb och ta på bim-dagen, vågar inte hoppas nåt innan jag testat med ett cb.

Men mycket symtom har jag iaf, även såna som jag inte haft tidigare och ändå fått mens Men kroppen har ju lurats förr så...

• gallimatias

dieselmom, som jag skrev så testade jag ju på bim-7 och fick en svag skugga men man kanske inte kan lita på resultatet när det är å långt till bim, men testa kan man ju. Sen är det ju olika från person till person också.

• LitenBlomma
    ZandraClaesson skrev 2008-12-12 23:19:41 följande:
    fast jag testade cb n på kvällen. Har så svårt och hålla mig. Men ska köpa ett test och testa på måndag eller tisdag morgon om inte mensen kommit (: Så ni ser sträcket? Skrev i en annan tråd och dom sa att dom inte såg ngt :/ hhe
    Jag ser det!!
    Ludwig -020227 & Meja -080311 & MA sept 08
  • skrållan1978

gallimatias: har du lust o kika på mina 2 bilder som jag lagt in, va svårt o få med på bild, men det är iaf 2 streck där, snäla kolla=)

Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom