• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny

Fast det finns ju guacemole på påse också, då behöver man bara avocado, kanske är smidigast? Eller?

• MariaK

herregud vilka krav ni har männinskor!!!!!!!! Blir inte lätt o laga mat med så många viljor.........Fundersam

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Jen ny

Hedebris skrev 2009-02-20 21:31:42 följande:

det är ju som att köpa pulver beanaise :P
    Jo, men tänk på att det är många som ska äta och att det kanske ska vara så smidigt som möjligt?
    man kanske inte kan få det precis som hemma.

För mig duger på påse exakt lika bra om någon nu jättegärna vill ha det..
  • Hedebris

men tänk att vi är hela 20 personer som kan hjälpa till :) jag som har jobbat i restaurangbranschen i typ 7år kan bidra en hel de då jag tycker det är roligt som tusan att laga mat :D

• Jen ny

Hedebris skrev 2009-02-20 21:42:33 följande:

men tänk att vi är hela 20 personer som kan hjälpa till :) jag som har jobbat i restaurangbranschen i typ 7år kan bidra en hel de då jag tycker det är roligt som tusan att laga mat :D
    Jo, om ni tycker att ni har tid att göra allt det där så ska jag inte säga något. Men tänk på att det äe välldigt många hungriga och otåliga barn med också.
    Hi hi, fnissar lite när jag tänker på alla 20 står och lagar maten..
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-02-20 21:13:24 följande:
    300 kan jag jämkas med ;) åt tacos ikväll appropå inget ;)recept guacemole:2 mogna avocados2 klyftor vitlök1krm Sambal oelek2dl creme fraige1krm salt1krm svartpeppar1st pressad limeallt mixas med stavmixer :D
    låter toppen ska testa snart
    Tack
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Hedebris

hehe... :) jag kan ta på mig vad som helst. guaccamolen och löken. För löken brukar ingen vela ta :) Björn tar nog gärna köttet. Vi kommer ju äta någon lunch ute på dagen... så förhoppningsvis är vi inte superhungriga. tycker vi siktar på att ha maten klar senast vid 18 :D (vet inte när era små lägger sig riktigt... men ska vi ha tid med toasup...) iof... jag kommer nog inte supa något.............

Svar på tråden Trådträff Mars 09