• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny

Hur tror ni vadnrarhemmet säger om man inte bor där och ska äta Tacos med oss? Är det okej tro?

• Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-16 20:17:46 följande:
    Hur tror ni vadnrarhemmet säger om man inte bor där och ska äta Tacos med oss? Är det okej tro?
    Tror inte de kommer ha koll på vilka som bor där och vilka som inte gör det.
    Om de har synpunkter får vi ju diskutera det då i sånt fall.

högbergarna skrev 2009-03-16 19:54:55 följande:
    Tänk när alla kommer på rad o i bredd med alla vagnarna!! Måste ju filmas!!! Kanske ni blir påhoppade av ngn nyhetsbyrå!! :) Måste se coolt ut!
    Hahaha så folk kommer HATA oss! Suckas, pustas och blängs så det räcker när man kommer själv med vagn och vill fram.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny

Nej, det tänkte jag inte på. Inte sitter väl de oh räknar folk.

• sthlmfilur

Jen ny skrev 2009-03-16 21:59:02 följande:

Nej, det tänkte jag inte på. Inte sitter väl de oh räknar folk.
    är vi många från sthlm eller??
    vilken tid hade ni räknat med att äta tacos??
  • Jen ny
    sthlmfilur skrev 2009-03-16 22:04:54 följande:
    Jen ny skrev 2009-03-16 21:59:02 följande: är vi många från sthlm eller??vilken tid hade ni räknat med att äta tacos??
    Jadu, några är det ju som bor i sthlm. Tror de flesta kommer sova där ändå? Inte säker...

ja, vilken tid blir det Tacos? sa vi vid 18 snåret?
  • sthlmfilur

Jen ny skrev 2009-03-16 22:12:04 följande:

Jadu, några är det ju som bor i sthlm. Tror de flesta kommer sova där ändå? Inte säker...ja, vilken tid blir det Tacos? sa vi vid 18 snåret?
    jo och ska även vissa 08:or sova där så blir vi ju inte så många som kommer att vara med som inte ska sova där..
  • Kicko

Jag har en väninna som ska bo på vandrarhemmet denna helgen jag har gett henne i uppdrag att kolla upp vad som finns i köket i grytväg.

Jag uppfattade det som att folk skulle och shoppa på förmiddagen på lördagen och att under tiden skulle jag och Första åka och handla mat. och sen efter lunch skulle vi göra något i hopa allesammans men jag har kanske missuppfattat det helt.

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko

Jag missade JA jag vill ha Guaccomone.  (men jag ansvarar inte för att den kommer på bordet )

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • sthlmfilur

hur många blir vi?? och har de mycket utrymme på vandrarhemmet??

jag har visst 100 frågor idag=)

Svar på tråden Trådträff Mars 09