• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    Kicko skrev 2009-03-16 22:15:25 följande:
    Jag har en väninna som ska bo på vandrarhemmet denna helgen jag har gett henne i uppdrag att kolla upp vad som finns i köket i grytväg.Jag uppfattade det som att folk skulle och shoppa på förmiddagen på lördagen och att under tiden skulle jag och Första åka och handla mat. och sen efter lunch skulle vi göra något i hopa allesammans men jag har kanske missuppfattat det helt.
    AHh, men det blir ju jättebra i sådant fall.

Dock blir det ju ändå ingen tid? Om barnen ska äta lunch sedan sova så är det inte många timmar tills vi ska börja med maten? Så ta sig ut ur staden och sedan tillbaka igen för att gå på lekland känns för mig ganska onödigt ändå?
    Eller?
  • Suwe
    Kicko skrev 2009-03-16 22:15:25 följande:
    Jag har en väninna som ska bo på vandrarhemmet denna helgen jag har gett henne i uppdrag att kolla upp vad som finns i köket i grytväg.Jag uppfattade det som att folk skulle och shoppa på förmiddagen på lördagen och att under tiden skulle jag och Första åka och handla mat. och sen efter lunch skulle vi göra något i hopa allesammans men jag har kanske missuppfattat det helt.
    Så förstod jag också Hoppas det, för är det så att ingen har tid att träffas på lördag eftermiddag så är det inte så stor idé för mig som inte ska äta taccos att åka in   Anledningen till att jag inte är kvar till taccosen är att det blir så himla sent innan jag kommer hem eftersom jag inte ska sova på vandrarhemmet.
    Vi får helt enkelt hoppas på bra väder så vi kan träffas i någon park eller så. LITE dåligt väder har vi väl inte dött av heller, ut måste man ju liksom dessa dagar också
  • Jen ny
    Suwe skrev 2009-03-16 22:29:47 följande:
    Så förstod jag också Hoppas det, för är det så att ingen har tid att träffas på lördag eftermiddag så är det inte så stor idé för mig som inte ska äta taccos att åka in   Anledningen till att jag inte är kvar till taccosen är att det blir så himla sent innan jag kommer hem eftersom jag inte ska sova på vandrarhemmet.Vi får helt enkelt hoppas på bra väder så vi kan träffas i någon park eller så. LITE dåligt väder har vi väl inte dött av heller, ut måste man ju liksom dessa dagar också
    Tid att träffas finns det ju. jag bara undrar om det är värt att pendla fram och tillbaka och göra en stor aktivitet av något...
  • Suwe
    Jen ny skrev 2009-03-16 22:33:28 följande:
    Tid att träffas finns det ju. jag bara undrar om det är värt att pendla fram och tillbaka och göra en stor aktivitet av något...
    Ok, då förstår jag och håller helt med dig {#lang_emotions_laughing} Kan nog bli svårt att hinna.
  • Vildkorn

Håller med er. Shopping av kläder eller annat kul innan lunch. Under tiden fixar första och Kicko inhandling till kvällen. Sen hittar vi på något tillsammans allihop.

Flyttar fram listan på de som ska komma. Markerar de som inte ska äta med en (*)

Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 

Lycklig 77 (Maria)- Milo, Moa
    Hedebris (Sofie)- Noah, Björn och Julia
    Vildkorn (Jennie)- Enya
    S o F (Sophia)- Vincent
    Jen ny (Jenny)- Lilly
    Linjo985 (Linda)- Liv
    Camellis (Camilla)- Ellen
    Kickoman (Helena)- Jonathan
    Aesi (Anne)- Ida
    Prommis (Evelina)- Agaton
    Hehe (Helén)- Arvid
    sthlmfilur (Sara)- Emiliya och Imran
    tjohanna (Johanna)- Troy och sambo Orvar
    smultron smulan (Gittan)- Josefin
    första (Birgitta)- Elsa (*)
    Stiäärna (Stina)- Rebecka
    Ska bara (Susanne) - Oliver (*)

Skulle du vara med att äta sthlmfilur?
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn

Fast nu kom jag på att första kanske skulle äta iaf? Vet att hon beställt lite i matlistan iaf.
    Ja ja... ni får fixa det där själv.

Flyttar även fram den här listan

Ankomst till Stockholm:
    Torsdag
    stiäärna och Rebecca anpassar sig efter oss andra på lördagen

Fredag
    Sofie, Björn, Noah och Julia 21.35
    Sophia och Vincent 21.35
    Maria, Milo och Moa 21.35
    Helena och Jonathan 21.35
    Evelina och Agaton 21.35

Lördag
    Camilla och Ellen 9:30
    Jenny och Lilly 9:30
    Johanna, Oskar och Troy 10.45
    Helén och Arvid 11.50

Avfärd:
    Söndag
    Evelina och Agaton 10.30
    Sofie, Björn, Noah och Julia 15.25
    Sophia och Vincent 15.25
    Maria, Milo och Moa 15.25
    Helena och Jonathan 15.25
    Jenny och Lilly 16:00
    Helén och Arvid 16.45
    Oskar, Johanna och Troy 21.45

Måndag
    stiäärna och Rebecca

Efter en snabb titt på ankomsttider så tycker jag att vi kan bestämma att alla träffas vid 13-tiden för gemensam aktivitet, eller? Då har alla förhoppningsvis hunnit äta lunch också. (Haha... låter som värsta skolfröken som ska arra en utflykt! )
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-16 22:51:07 följande:
    Fast nu kom jag på att första kanske skulle äta iaf? Vet att hon beställt lite i matlistan iaf.Ja ja... ni får fixa det där själv. ___________Flyttar även fram den här listan
    Jo, fast sover inte era barn? De kan ju sova i vagnen självklart men Lilly sover fram till 14-14:30 iaf. Så HON kan inte leka innan dess.
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-16 22:53:07 följande:
    Jo, fast sover inte era barn? De kan ju sova i vagnen självklart men Lilly sover fram till 14-14:30 iaf. Så HON kan inte leka innan dess.
    Enya sover någonstans mellan 30 min till 1 timme vid 12. Sen sover hon igen vid 16-snåret. Men det lär hon inte göra då - garanterat!

Men om inte Lilly kan leka så kan du leka för er båda så länge.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-16 23:00:03 följande:
    Enya sover någonstans mellan 30 min till 1 timme vid 12. Sen sover hon igen vid 16-snåret. Men det lär hon inte göra då - garanterat!Men om inte Lilly kan leka så kan du leka för er båda så länge.
    Jaop!
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-16 23:04:16 följande:
    Jaop!

Nu ska jag logga ut.
    Natti natt
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09