Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Men kulturhuset är väl inte så himla litet? Dessutom ligger det mitt i stan och det känns bättre än att behöva åka runt i stor Stockholm efter ett lekland?
Fast måste man vara ute så länge? Man kanske kan ta en liten promenad också sedan är det ju lunch och sovdags för de flesta antar jag.
Sedan kanske vi måste börja planera för middagen och handla m.m. Finns ju utrymmen på vandrarhemmet vi kan använda med...
jag vet inte om jag kommer att vara med och äta tacos.. jag kommer inte kunna ge besked förrän samma dag pga att allt beror på om jag behöver dropp på kvällen eller inte.. det beror på näringsvärdena på morgonen.. och som att jag inte kan koppla dropp på mig själv så måste jag hem tills det kommer hem någon som kan koppla det
Jag tror nog jag håller med Jen ny. Lite stadsvandring och shopping, någon lekplats och/eller en stund på kulturhuset. Ett café eller Mc Donalds och lite matshopping för några. Sen hinns nog inte mer med.
och ska man ut utanför stan och alla ska med bussar så kommer det att ta tid oxå
Vildkorn: Vet du.. jag tror jag tänkte på ditt kalas för Enya.. att du fixat lokal då.. å blandat ihop grejjer.. Hjärnan e inte med!! Å ja vi kommer ju inte vara med där helelr ändå... i Stockholm alltså!
Tänk när alla kommer på rad o i bredd med alla vagnarna!! Måste ju filmas!!! Kanske ni blir påhoppade av ngn nyhetsbyrå!! :) Måste se coolt ut!