Inlägg från: Såphia |Visa alla inlägg
  • Såphia

Trådträff Mars 09

Man betalar 5:- för barnen och då får man en platsbiljett även till de. Så var det när vi bokade våra biljetter i januari. Ang. hotell så betalar man när man kommer dit. Oftast när man checkar ut.

Jen ny: Klart du ska med!!

• Såphia

Bra jobbat Jen ny!! Ska bli så himla kul att träffas allihop. Och vilket tryck det kommer vara på träffen med massor av ettåringar!! Ha ha ha, ja där kommer bli svettigt!

Sen får våra Sthlmare planera vart vi ska vara. Nått bra ställe. Gärna inomhus om det fortfarande är kallt. Gärna där man kan fika/äta och stanna länge? Vad tror ni?
    Jag tänkte på en sak. Ang. boendet. Jag och maken bokade två nätter på hotell för totalt 1200:-. Med en coop-kupong där man antingen kunde välja 50:- rabatt på coop eller få två övernattningar för 1200:- för två pers någonstans i europa. Vi valde ett fint hotell i city. Har någon en sådan kupong? Då skulle man kunna boka två övernattningar och betala 600:- per person för båda övernattningarna. Dela rum alltså. Nästan så jag blir sugen!

• Såphia

Ha ha ha!! Jag dööööööööööööööör av skratt!! Tänk om någon kikar in och bara ser ditt inlägg Jen ny!! Ha ha ha, fortsätter skratta så jag får kramp!! Men visst gumman, hittar jag en kupong och får ihop de pengarna så självklart ska vi sova ihop!! Flört

• Såphia
    Jen ny skrev 2008-12-30 13:03:59 följande:
    Ja, nog hade det varit mysigt om alla sov hos Linjo. Kommer ju aldrig bestämma mig, men jag tror och hoppas att jag har råd med hotell så jag inte tar platsen för någon annan som kanske inte har råd! ser det ut som denna månad så tar jag mig inte långt. ha ha. Man får försöka spara helt enkelt. Jag som ska bo på lyxhotell och allt med camellis.
    Och dela säng med mig!!
  • Såphia

Ha ha ha, vilket härligt gäng ni är!! Fan vad jag gillar er! Känns lite konstigt sådär, eftersom vi inte känner varandra IRL (de flesta av oss då) men nog fasen känns det som vi känner varandra ändå?!

Är så jäkla sugen på att hoppa på "hotellandet". Hade varit himla kul och "vina till det" på lördagkvällen tillsammans för att sen ha lite små-fylle-ågren vid frukostbuffén sen. 1200:- för två nätter, om man delar är ju inget!! Tål att tänkas på faktiskt. Slippa pendeln och stressen..? Jag kan i så fall samsova med gossen (eller dig Jen ny?) Beslutsågren!! Skrattande

Svar på tråden Trådträff Mars 09