Inlägg från: Såphia |Visa alla inlägg
  • Såphia

Ha ha ha, säger som Camellis (tror jag det var). Jag hade en heeeelt annan bild i huvudet, om hur du ser ut Prommis! Vet inte hur jag trodde du skulle se ut, men blev ändå förvånad!!

Har du fått bokningsnumret buy the way?

• Såphia

Högergarna: När du tittar på rummen så står det en massa på högersidan (eller nästan mitt på sidan) med vad som ingår i rummet. På vissa enkel/dubbelrum finns toa men inte fönster och tvärtom. Spjälsäng kan du notera i övrigtrutan.

• Såphia

Åh, så kul!! Ska du bo hos din syster fre-lör? Verkar som att vi alla kommer bo på vandrarhemmet lör-sön! Så himla kul det ska bli!!

Lördag: Äta en god frulle. Göra sig iordning. Gå på stan och SHOPPA, fika någonstans. Samlas alla på ett lämpligt ställe och leka/fika/tjattra! Äta någonstans ute eller fixa mat på vandrarhemmet? Sen hela kvällen med skvaller!! Weeeiiii!

Eller har ni andra någon annan idé?

Vildkorn: Hur går det med din förskola? Har du frågat?

• Såphia

Men ska vi på restaurang så får vi nog boka bord. Inte säkert att de har så många barnstolar heller. Jag röstar på att vi roddar med mat i matsalen på kvällen. Kanske en Burger King lunch innan dock. Tacos låter himla bra.

Åhhh, vad jag längtar!!!

• Såphia

Jag har spanat på en sådan sack ´n seat innan, men ratat den helt då barnen sitter lika lågt som på en vanlig stol, bara det att de "sitter fast" liksom. Då missas ju hela poängen. Men vill ju ha upp de till den nivå så de sitter bra mot bordet, som andra barnstolar.

Nä en sån vill jag inte ha. Vincent testade en och det var skräp. Satt med pannan mot bordskanten liksom och det lär han göra länge. Båda flickorna satt på högre barnstolar till de var fyra tror jag.

Svar på tråden Trådträff Mars 09