Inlägg från: Såphia |Visa alla inlägg
  • Såphia

Trådträff Mars 09

Ja jag trodde det med Prommis. Jag bokade först ett dubbelrum till oss. Sen sa de att det blev trångt och frågade om vi istället ville ha ett trebäddsrum och ja sa yes till det. Nu har vi ett dubbelrum ändå. Konstigt, men vi har väl strulat så mycket hela vår tråd att de fått lite om bakfoten!

• Såphia

Hade man haft ork och tid, skulle vi bokat nått annat så hade de kunnat stå där med lång näsa!! Hur f_n kan de vara otrevliga när de fått så många gäster/kunder??!! Det är inte vi som strulat med sängplatser osv. Det har de lyckats med bra själv!

Men vi struntar i det och ignorerar de tycker jag. Skåpsupandet blir roligare om personalen är lite sura!! Skrattande

• Såphia

Prommis: Jag skickade ett mail till de ang. våra bokningar fram och tillbaka. Det var då jag fick reda på att vi var inbokade i ett dubbelrum enbart. Så våra första bokningar måste vara borta, annars är de helt dumma i hu_u_et!

• Såphia

Är det fint väder räcker det perfekt med en hämtkaffe, "köbekaga" och en härlig lekpark. Är det däremot dåligt väder... Ja då vill man helst vara inne. Någon shoppingtimme på förmiddagen, lekpark/lekland på eftermiddagen och tacomiddag och toasupande på kvällen?

• Såphia

Jag vill gärna strosa i affärer och shoppa. Hoppas plånboken tillåter lite härlig shopping. Sen lunch såklart och det klämmer jag gärna på nått hamburgerhak för hu så dyr maten är i centrala Sthlm!! Är det sen fint väder kan vi väl samlas i nån park? Sen handla maten till kvällen och sen till vandrarhemmet. Eller?

• Såphia

Jag har en kille som börjat älska att samsova med sin mamma. Inatt sov han mycket mycket oroligt och grät massor. Han hade nog jordens magknip. Han sov enbart om han fick sova på min arm eller helt sonika på mig. Så den spjälsängen jag bokat kan du nog utan problem överta på lördagen Vildkorn. Inte vill vi att både Enya och du ska ha fläskläpp!

• Såphia

Men ska Kicko fixa maten får vi själva fixa såsen ändå Vildkorn. Flört (när jag och Lycklig skulle käka tacos hos Kicko, glömde hon sätta fram tacosås osv. Resulterade i att hon hade typ ett kilo guacamole själv lite senare)

Svar på tråden Trådträff Mars 09