Inlägg från: Såphia |Visa alla inlägg
  • Såphia

Trådträff Mars 09

Nu har jag skickat mail till Fridhem. En spjälsäng står i mitt och Prommis rum, två i Lycklig och Kickos rum, en i Hedebris rum och en i Jen nys rum. När övriga kommer dag två, får vi omplacera någon säng.

• Såphia

Nej, verkar som alla som sover två dygn har fått spjälsäng. Jag har påpekat i mailet att du kommer den 28e och stannar en natt. Blev liksom en spjälsäng över när två-dygnarna fått sina.

• Såphia

Ha ha, men Lycklig du får säga till Mange att vi är några stycken qvinns med småttingar. Du är ju knappast ensam! Händer nått får "de" med oss att göra. Skrattande

Efter frukosten på lördagen, kan vi väl gå en repa på stan? Jag vill gärna det i alla fall. Sen kan vi fika någonstans och sen handla inför kvällen. Sen kanske vi kan ta oss till vandrarhemmet, laga mat och mysa och natta ungar så vi kan toasupa?!!

• Såphia

Jag har ingen aning om antal rum eller in/utcheckningstider.

Ang. sydträffen (som är i fel tråd, men eftersom ni skrivit om den här så fortsätter jag här). Jag jobbar både den 21 (ons) och 23 (fre). Vecka fyra kan jag bara den 22e faktiskt. Eftersom vi jobbar så konstiga tider både jag och maken så har jag supersvårt att planera i sista minuten samt att ändra i sista minuten. Jag åker gärna den 22e.

• Såphia

Min man jobbar kväll och åker hemifrån kl 12. Flickorna kan inte vara själv hemma en vardag så länge som det blir, om vi åker från Småland och hem. Så nej, tisdagen funkar inte. Jag pratade med Kicko innan och det är hennes sista vecka hon kan, sen börjar hon heltidsjobba. 

• Såphia

Jag tror jag och Prommis har ett tremannarum faktiskt. Ska dubbelkolla det och såklart bestämmer jag inte själv. Vi bor där två nätter, du ska bara bo en natt va? Vi har en spjälsäng också. Den får nog flytta natt två, då vi är några som får dela på sängarna (spjälisarna då) och eftersom du inte har Josefin med så behövs det ändå inte.

För mig får du gärna dela tremanna med oss. Vad säger du Prommis?

• Såphia

Jag behöver ditt namn Smultron, kan du inboxa mig det så kontaktar jag Fridhem. Jag har bokningsnummer. Vi har inte betalt nått ännu. Det gör vi på plats.

Weeiii  vad kul!!

• Såphia

Nu har jag fått svar från Fridhem. Jag och Prommis har fått ett dubbelrum och trebäddsrummen är slut.

Finns det någon annan som kan inhysa Smultron smulan? Som har en bädd över? Fanns ett dubbelrum + kvar, med privat badrum. Kostade 1050:-/natt (det är väl de rummen utan fönster..) och så fanns fyramannarummen.

Svar på tråden Trådträff Mars 09