-
? Kan du fråga om han kan tänka sig betala min räkning också?Hedebris skrev 2009-01-03 21:00:02 följande:vi ringer ju gratis till varandra ;) annars hade det inte varit en bra idé. sen iof betalar mitt ex min mans telefonräkningar... :D -
hmmmm, ja jag storstädade om man säge så..
-
Jag jobbar statligt och numera får vi inte fria mediciner. Usel lön kan jag hålla med om!Camellis skrev 2009-01-03 21:54:27 följande:Åh det var ingen dålig höjning heller! *avis* Nä, man ska inte jobba statligt heller. Eller jo, vi har många förmåner vi också, som fri sjukvård och mediciner (bara att lämna in kvitto så får vi tillbaka pengarna). Men URUSLA löner tyvärr. :-/ -
Är det inte i Barkaby som Polarn och Pyrets outlet ligger?
-
Ok, men du måste väl vara den som allra sist bokade? Ska leta efter min lista.högbergarna skrev 2009-01-04 13:38:54 följande:Jag har oxå bokat rum med spjälsäng.. Hann inte vara inne på nätet igår.. -
Sophia: 1 spjälis
Jen ny: 1 spjälis
Hehe: 1 spjälis
Lycklig: 1 spjälis
hedebris: 1 spjälsäng
högbergarna: 1 spjälsäng
Nu är vi sex pers som bokat spjälsängar, borde vara fler? Vi var väl tolv mammor totalt och några som bodde i Sthlm. Hjälp mig, vem ska mer ha spjälsäng? Jag har lovat att återkomma till fridhem med i vilket rum spjälsängarna ska stå.
-
Men då skriver jag att de som bokat två nätter, ska ha sängarna. Sen roddar vi med sängbyten inför natt 2, blir det bra allihopa.
Säger som Vildkorn: alla som bokat behöver såklart en säng, annars hade man inte bokat. Omöjligt att avgöra vilket barn som BÄST behöver så att säga. Även om jag bara har spjälsäng en natt så är det bättre än ingen natt.
-
Ja, då skriver jag till Fridhem att de ska sätta in säng på mitt rum, Kicko, Lyckligs och Hedebris rum. Den femte sängen kan de sätta in på Jen nys rum? Eller ska vi sätta "kickos" spjälsäng direkt i ett rum för en-nattssovare? Eftersom hon har en resesäng?
Ennattarna, vem behöver spjälsäng av er? Bara Jen ny och Högbergarna? Då är det väl fixat i så fall.
Jag tar en spjälis, Hedebris en, Lycklig en, Kicko sin resesäng, Höbergarna och Jen ny vars en. Är det rätt så?
-
Om Sthlmfilur tar med en resesäng, blir ingen utan. Annars blir en utan säng.. Hade inte koll på att Hehe behövde säng. Hur gör vi om Sthlmsfilur inte kan låna ut en resesäng? Jag måste nog snart svara Fridhem. Eller nja, vi kommer inte ännu iofs.
-
Äntligen lite klarhet i röran. Tack.