• Kicko

Trådträff Mars 09

Vildkorn skrev 2008-12-30 22:03:09 följande:
    Jag ska kolla igen med chefen om vi kan vara ute på mitt jobb. Funkar inte det så får vi hitta på något annat. Men något typ av lekland eller liknande känns mer eller mindre som ett krav.
    Låter bra

Camelis förslag
    http://www.terminus.se/main.aspx?pageID=27
    http://www.nordicseahotel.se/sv/
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko

Vi får kolla priserna exakt när de öppnar på Örlogshemmet efter helgen
    Misstänker att priset är som Lycklig skrev.
    ska bli kul att träffa alla.

• Kicko
    Camellis skrev 2008-12-30 22:14:23 följande:
    Ja, och då måste ju priserna på hemsidan vara för en natt alltså. Dvs typ samma priser som på Nordic Sea t.ex. Nu har jag iofs inte kollat möjligheter till familjerum där.
    Tyckte deras sida var rörig
  • Kicko

har de familjerum för ca det priset så hade det varit bra.

• Kicko

För min del går det bra med vandrarhem med. Har förstått att ni andra vill bo på hotell så jag följer er.
    vi får väll kolla andra ställen med

• Kicko

Jag satt och försökte leta men blev inte klok är för trött helt enkelt.

Oj Hedebris vad du såg annerlunda ut.

• Kicko

Natti natti och Gott nytt år. ska försöka hinna in här i morgon

• Kicko
    högbergarna skrev 2008-12-30 22:44:33 följande:
    Camellis skrev 2008-12-30 22:39:55 följande: Man borde kunna boka via telefon o då säga hur gammalt barnet är så att man slipper betala för frukosten för barnet??Det e alltså lördagen vi ska träffas?? Å söndagen sen?? Plus hemfärd.. Ska kolla med storasyrran min.. Gissar att hon gärna träffar Knuten o mig eftersom det inte blir ofta.. Så Jag kanske åker upp tidigare.. Ska kolla SJ först..
    Går säkert hitta billiga resor Torsdag och måndag

Det är du och Jenny, jag Lycklig som ska bo på hotell Hedebris med familj en natt, är det någon mer? Hur är det med dig Aesi stannar du över eller åker du hem.
  • Kicko
    Camellis skrev 2008-12-30 22:51:42 följande:
    Ja, så vill jag också göra. Känns ju roligare så än att vi ska skiljas åt på centralen och vimsiga jag ska hitta till ett hotell. Då skulle jag MÅSTA bo på Terminus! Vi får väl se om fler hakar på vårt mer centrala förslag.
    Båda är ju väldigt centrala men ena ligger granne med Centralstationen.

Nä sängen var det natti natti
  • Kicko

Camellis skrev 2008-12-30 23:06:17 följande: Nu fattade jag ditt inlägg, trög som jag är. Fattade inte att Örlogshotellet är så pass centralt det också. Lite trista rum, men jag kan nog överleva där. Eller vad säger du Jen ny? Om vi inte blir fler än så som ska bo på hotell känns det ju lite trist att dela upp oss. Lite rolig text förresten: "Teatergatan är en liten lugn och undanskymd gata mitt i centrala Stockholm. Nummer 3 huserar, förutom Hotellet Wallmans Salonger, en mycket känd och populär nattklubb.". Låter lugnt och fint. Men inte mig emot!

Framförallt när Wallmans i malmö blir tvunget att stänga pga att gästerna förför mycket väsen vidstägningsdax vi letar vidare kanske hittar något ricktigt billigt.

Jen ny skrev 2008-12-31 00:14:28 följande:
    Jag kikade lite på detta vandrarhem. Såg mysigt och fint ut samt att de hade gemensamt kök i anslutning till ett allrum! www.besthostel.se/sv/Bara lite förslag, de hade också bra priser...
    Det såg mysigt ut enligt mig helt ok.

SoF vi kan ju vara 3 vuxna och 4 barn också
    jag kan dela slaf med Jonathan
    Jen ny skrev 2008-12-31 00:17:45 följande:
    fast vet inte om det var så jättebra läge på det vandrarhemmet?jag tycker vandrarhem skulle kunna fungera om alla kunde bo på samma och att de har allrum vi kan umgås på vi som bor där.Vad tycker ni?
    Håller med hade varit mysigt.
    De har allrum på Chappman (vandrarhemmet bredvid båten) inte mysigt men funkar
    Jen ny skrev 2008-12-31 00:41:33 följande:
    Ett inlägg till bara.Jag gillade mitt sista alternativ riktigt mycket. Kändes lyxigt med tv OCH dator med internet på rummet.Allt verkar jättefräscht och GRATIS SPJÄLSÄNG på rummet!Kolla in bilderna på hemsidan! Där tror jag att jag vill bo!
    Instämmer
    Det vandrarhemmet verkar helt ok
Svar på tråden Trådträff Mars 09