• Kicko

Trådträff Mars 09

Uppdaterar

Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 
    Lycklig 77 - Milo, Moa
    Hedebris - Noah, Björn och Julia
    Vildkorn - Enya
    S o F - Vincent
    Jen ny - Lilly
    Linjo985 - Liv
    Camellis - Ellen
    Kickoman - Jonathan
    Aesi - Ida
    Prommis - Agaton
    Hehe - Arvid
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko
    Evve81 skrev 2009-01-01 22:05:35 följande:
    Ja det känns lite pirrigt med hela grejen liksom. att dela rum med någon man inte känner, åka tåg själv i 4,5 timme med Agaton. Fast det känns ändå roligare att dela rum med någon än att sova själv tycker jag! Så nu hoppas jag skåningar och smålänningar går med mig från centralen eftersom våra tåg kommer samtidigt
    Självklart vi väntar på vår nygifta väninna Stockholmare ge oss en lätthittad mötesplats.
  • Kicko

Vad jag längtar.

• Kicko

Natti natti säger jag med

• Kicko

Vi klarade iallafal av att förstå varandra när vi sågs Vildkorn Ska bara och Första och jag tur det

• Kicko
    högbergarna skrev 2009-01-02 11:38:03 följande:
    Shit idag måste jag ju boka vandrarhemmet. Risken e att ajg itne får plats annars. Undrar om man skriver spjälsäng i den rutan där för övrigt eller ad det står??! Skriver man in toa eller fönster på den oxå??
    Ring dit annas och boka
  • Kicko

Nä nu måste jag äta innan jag går och jobbar.

• Kicko
    Såphia skrev 2009-01-02 12:00:50 följande:
    Åh, så kul!! Ska du bo hos din syster fre-lör? Verkar som att vi alla kommer bo på vandrarhemmet lör-sön! Så himla kul det ska bli!!Lördag: Äta en god frulle. Göra sig iordning. Gå på stan och SHOPPA, fika någonstans. Samlas alla på ett lämpligt ställe och leka/fika/tjattra! Äta någonstans ute eller fixa mat på vandrarhemmet? Sen hela kvällen med skvaller!! Weeeiiii! Eller har ni andra någon annan idé? Vildkorn: Hur går det med din förskola? Har du frågat?
    laga mat ihopa hade varit riktigt kul facktiskt Eller vad säger ni andra får ju prata ihop oss om vad i så fall. tackos tex???
  • Kicko
    Såphia skrev 2009-01-02 21:23:41 följande:
    Men ska vi på restaurang så får vi nog boka bord. Inte säkert att de har så många barnstolar heller. Jag röstar på att vi roddar med mat i matsalen på kvällen. Kanske en Burger King lunch innan dock. Tacos låter himla bra. Åhhh, vad jag längtar!!!
    Jo tackos är lätt och gått. Lättare med trötta barn med att äta "hemma".
  • Kicko
    Camellis skrev 2009-01-02 21:29:35 följande:
    Då har vi nog valt samma premie, du och jag. Jag har precis som du haft i tanken att jag ska ha med den till Stockholm.
    Den har jag med fått hem
Svar på tråden Trådträff Mars 09