• Kicko

Trådträff Mars 09

GeneradJag och mina mega inlägg
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko

Jag kan ha med min resesäng den går in under vagnen. får den inte plats hos oss kan någon annan låna den.

• Kicko
    Jen ny skrev 2009-01-05 09:15:56 följande:
    Jag vill inte komma här och säga att jag behöve en spjälsäng mer än någon annan.Jag valde spjälsäng och behöver då den precis som alla andra som valt spjälsäng.Jag har en välldigt rörlig tjej och hon kommer ju garanterat att springa runt även i mars så en madrass vet jag inte ens om hon kommer ligga still på. (fast vem kommer det?)Vagnen jag ska ta med mig har inte plant liggläge och en vanlig säng ramlar hon deffenitivt ner från precis som hemma. Hon ligger vekligen inte stilla när hon sover...Men alla kommer ju ha olika anledningar så just nu funderar jag på hur jag ska få med mig resesängen.
    Alla behöver inte ha med en resesäng du har en spjälsäng du var först på dem.

Jag tar med resesäng
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-01-05 16:56:49 följande:
    kicko- jag kan ta med min resesäng om jag kan ha den under din vagn ;)
    (Gäller så klart bara om sthlmsfilur inte kan fixa)
    får bara plats en och det är för tungt för vagnen dess utom med 2. min väger 10 kg
    Hade inte du så man kunde ta den på ryggen? har för mig att du sa det vid något tillfälle??
    Jen ny skrev 2009-01-05 18:06:37 följande:
    Den resesängen vi har är sjukt hård och liksom ingen madrass som ingår. Tror inte någon av våra barn vill sova i den. Jag brukar alltid lägga i en extra madrass annars sover ingen gott i den. Det blir ju också krångligt.
    Min är också jättehård men J sover gått i den i alla fall. ska vi någon stans så man tar bil så brukar vi ha med en extra madrass men annars har jag inte det. J sov i den utan problem i 2 veckor i Tunisien och vi hade inget extra till honom då.
  • Kicko
    Såphia skrev 2009-01-05 22:52:45 följande:
    Om Sthlmfilur tar med en resesäng, blir ingen utan. Annars blir en utan säng.. Hade inte koll på att Hehe behövde säng. Hur gör vi om Sthlmsfilur inte kan låna ut en resesäng? Jag måste nog snart svara Fridhem. Eller nja, vi kommer inte ännu iofs.
    Be de plasera dem som du sa från början så får vi väll se. vi kan ju själv flytta runt när vi vet kommit dit.
  • Kicko
    helhed skrev 2009-01-06 15:37:39 följande:
    Jag tog SMS-biljetter, så slipper man hämta dem Gäller att inte radera smset bara Jo, jag behöver spjälsäng. Men vi löser det. Jag vet inte heller hur jag ska lösa det med packning. Jag ska försöka packa i en ryggsäck, som man kan bära runt på i värsta fall.
    Ni kan ju slänga in packningen i våra rum så länge inga problem
  • Kicko

Vad kul att vi blir fler. Jätte kul Tjohanna att du återkommit. trist med datorstrulet

• Kicko
    Hedebris skrev 2009-01-12 17:16:37 följande:
    björn är inte så farlig. det enda han inte går med på är att vara barnvakt till 13 småttingar ;O
    vadsynd {#lang_emotions_cry} Hade blivit kul annars
    MariaK skrev 2009-01-12 20:47:49 följande:
    ha ha tror inte vi från landet ser det lika dant Vi är livrädda o lämna lilla småland
    Jag som brukade promenera genom Möllevången i malmö vid midnatt på fredagkvällar själv när jag bodde i malmö. Rörde mig inte i ryggen
  • Kicko
    Vildkorn skrev 2009-01-13 22:30:05 följande:
    Hmm... jag som så sällan är inne i stan numera ska nog inte åta mig det uppdraget. Men jag tror nog att det säkert ska gå att vara där. Gäller bara att vi snor åt oss alla platser fort. Kom på att om det är fler som bor där samtidigt så tycker jag nästan synd om dem... sisådär 15 stycken ettåringar och en massa toasupande morsor. Lär ju inte vara lugnt direkt.
    Instämmer .Hoppas det inte är fler där någon som vet hur många rum det har???
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-01-14 10:59:45 följande:
    okej. trist. men ni får ha det så roligt utan mig
    Jag är ledsen Men hur långt fram räcker ditt Shema? jag jobbar ju oregelbundet så vi kan väll se om vi hittar något tillfälle när ditt och mitt och SoF:s Schema krockar med ledig dag. Tisdagar Går inte för min del för jonahtna har Babysim då förutom påsk och en vecka till.
    Jag hittar gärna ett tillfälle när vi kan allihopa. Det är  ju inte lätt när man heltidspluggar och jobbar heltid.
    Brooks skrev 2009-01-14 12:58:09 följande:
    Vi har inte bokat oss som grupp, så det kan vi ju knappast räknas som... Är nog mera om man bokar en hel skolklass i sovsalarna liksom :D
    Borde ju vara så annars hade de väll tagit upp det med när de ringde till SoF om spiälsängarna.
Svar på tråden Trådträff Mars 09