• Kicko

Trådträff Mars 09

Har fått mail från alla 3. Rummen är lite dyrare där men de har bättre erbjudnade ang pris för barn och tror allrummet är bättre där vi bokat. Zinkensdam hade 7 barnsängar men kostade 150kr st. och chapman hade bara 2 men de var gratis hade bara våningssängar.
    Gärdet var mest bökiga när jag fick mailet.
    Vi blir där vi bokat känns det som.

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko

Vi får se som så att är vi trevliga när vi kommer dit så kanse de är jttetrevliga mot oss. de klanske är jätte trevliga hur som helst när vi är där

• Kicko
    sthlmfilur skrev 2009-01-28 16:42:33 följande:
    jag kommer inte som det se ut nu kunna fixa en resesäng pga att jag pendlar mellan sjukhuset och hem pga att jag har stora problem med njuren och kommer det vara så att jag kan hämta den efter pojken har kommit säger jag till.. jag vågar inte sätta mig och åka och hämta den i nu läget
    Det förstår vi. Krya på dig hoppas allt går bra. Får du dialys nu eller du slipper det?
  • Kicko
    sthlmfilur skrev 2009-01-30 10:11:15 följande:
    ingen dialys under graviditeten..
    skönt. är det aktuelt senare eller?
  • Kicko
    sthlmfilur skrev 2009-01-30 23:36:58 följande:
    det har ju pratat om det så vi får vell se vad som händer..
    Hoppas du slipper på ett bra tag ännu. har du någon aktuell donator om det skulle vara så?
    lider med dig. hoppas du inte blir så hospitaliserad som mina pat. Nu ska jag iväg till dem. ska jobba idag. Kram
  • Kicko
     Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 

Lycklig 77 - Milo, Moa
    Hedebris - Noah, Björn och Julia
    Vildkorn - Enya
    S o F - Vincent
    Jen ny - Lilly
    Linjo985 - Liv
    Camellis - Ellen
    Kickoman - Jonathan
    Aesi - Ida
    Prommis - Agaton
    Hehe - Arvid
    högbergarna - Knut
    sthlmfilur - Emiliya
    tjohanna - Troy och sambo
    smultron smulan - Josefin
    första - Elsa
    Stiäärna - Rebecka

Nu är vi en till på träffen
    dock bor de hos en kompis men det är himla kul att jag lyckades få med Stiäärna och Rebecka. de kommer på Torsdagen och åker på måndagen.
  • Kicko
    Vildkorn skrev 2009-02-03 23:38:32 följande:
    Jag som skulle sova "snart" för säkert minst en timme sen kan åta mig uppdaget att gör en "riktiga namn"-lista. Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars  Lycklig 77 (Maria)- Milo, MoaHedebris (Sofie)- Noah, Björn och JuliaVildkorn (Jennie)- EnyaS o F (Sophia)- VincentJen ny (Jenny)- LillyLinjo985 (Linda)- LivCamellis (Camilla)- EllenKickoman (Helena)- JonathanAesi (Anne)- IdaPrommis (Evelina)- AgatonHehe (Helén)- Arvidhögbergarna (Karolina)- Knutsthlmfilur (?)- Emiliyatjohanna (Johanna)- Troy och sambosmultron smulan (Gittan)- Josefinförsta (Birgitta)- ElsaStiäärna (Stina)- RebeckaSå! Alla förutom sthlmfilur (för ditt namn vet jag faktiskt inte vad det är) är nu ifyllda.
    Precis vad jag tänkte göra ska vi ha namnskyltar allihopa? kan nästan behövas
  • Kicko

Jag kan ta på mig att göra namnskyltar till allihopa om ni vill. fina scrappade sådana fast Sofia och Evelina vill kanske göra sina egna vet ja eller hjälpa mig göra de andras med.
    är det fler som scrappar här?
    Jennie du behöäver inte använda den mer än hela lördagen

• Kicko
    Vildkorn skrev 2009-02-04 15:27:28 följande:
    Jag har en muppskylt jag ibland är tvingad att använda på jobbet. Kostade säkert massor att göra men jag hatar att ha sånt på mig. Känner mig som ett Jehovas Vittne.
    naaa inte tillhör du väll dem

trevligt at vi blir så många på träffen
  • Kicko
    Camellis skrev 2009-02-05 08:16:58 följande:
    Jag har också en "fin" namnskylt på jobbet. Första dagen jag fick den satte jag på mig den på en gång och gick runt där på jobbet och gick. Tror ni jag blev nå generad när jag insåg att INGEN annan än jag hade på sig någon namnskylt, för de där skyltarna är till för om vi är med på mässor eller tar emot besökare o.d. INTE för att använda dagligen på jobbet.  Jag tyckte väl att folk tittade lite konstigt på den där skylten!
    Du är go du.
    Jag har också namnskyll på jobb som jag kan ha på mig. dock inte i guld så rika är inte vården den är i vit och blå plast.

Tjohanna då blir det Orvar

Tror inte vi blir så tysta direkt.
    Ska bli så himla kul att träffas.
Svar på tråden Trådträff Mars 09