• Kicko

Trådträff Mars 09

Jen ny skrev 2008-12-31 20:56:29 följande:
    Ja, gör så. Kan ni samsova i en sådan vanlig säng är det ju jättebra.Det hade inte gått med Lilly hon hade rullat ur den så fort jag inte är där och vi hade stört varandra helt klart.Vi samsover aldrig mer...Vad roligt det ska bli, träffa er alla. Vilken skillnad på åldrar det är, hoppas ni inte tycker jag är alldeles för omogen.
    Varför skulle vi tycket det???
    Kul med blandade åldrar tycker jag.
    Brukar aldrig tycka det är märkbart när jag träffar Hedebris.  Man märker sällan åldersskillnaden så länge man låter bli att diskutera kläder när man var tonåring eller betygsystem.

Jag har försökt få tag på Stiäärna. men har inte lyckats. Vet att hon vill med. Skickade ett SMS innan idag. får se om hon svarar. Påpekade att det var dax att boka.
    Hon vill nog gärna dela rum med någon.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko
    Jen ny skrev 2009-01-01 16:28:29 följande:
    Åååh, vad roligt!De verkar ha många spjälsängar också. Hoppas de inte lovar ut för många. Ha ha.ska bli så mysigt att vi ska bo på samma ställe och att vi kom överrens om något. Men jag tycker det där stället verkar kanon, nästan så jag är lite småkär. Ha ha, nej då men det känns bra iaf.Är inne på sidan lite då och då och längtar!
    ja det ska bli jätte mysigt att bo ihopa allesammans framförallt eftersom fler verkar hoppa på att bo där
  • Kicko
    MariaK skrev 2009-01-01 16:30:16 följande:
    Ja stället verkar bra!!! Hoppas bara det är trevligare än hon som svarade i tel när jag ringde Var mest suck o stön o pust från hennes sida.........
    vad trist Man vill ju gärna att bemötandet ska vara ok. Hoppas hon bara var lite dagen efter med tanke på att det är nyårsdag
  • Kicko
    Jen ny skrev 2009-01-01 16:32:14 följande:
    Nej, precis. Man är rätt lika när man är på samma nivå annars i livet också.det ska som sagt bli jätteroligt att träffa er!
    Jag längtar jättemycket

Enligt mig är  det självklart att vi hjälps åt med barnen så att alla får komma i ordning på morgonen
  • Kicko
    helhed skrev 2009-01-01 16:54:05 följande:
    Fast ni hade ju inte behövt åka allihop. Jag betalar ca 900:- (tåg) + 610 för bara mig och Arvid. Jag tycker dock att det ska bli roligt att träffas och att det är värt pengarna. Annars behöver man ju inte åka. Rummet betalar man väl inte förrän man checkar ut i alla fall? Vi får spara, spara allihop! Inga snygga klädtips i trådarna längre, tack!
    Instämmer inte massa snygga klädtips det är förödande
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-01-01 16:57:26 följande:
    funderar på att stänga av datorerna på natten. det kanske an sänka elräkningen några hundra. och spela spel istället för att kolla film
    Ja den stationära datorn drar mycket ström. Inte stänga av apparater på stand by och dra ur laddare som inte används är bra källor som man kan spara el på.
    Spela spel r ju väldigt socialt och trevligt dess utom.
  • Kicko
    helhed skrev 2009-01-01 17:40:41 följande:
    Jag fick detta svar från Fridhemsplan. Visserligen skrev jag något luddigt om att vi är flera mammor med barn som har tänkt att sova på vandrarhemmet och att det vore bra att få rum nära varandra, så jag vet inte om de vet exakt vilka som det gäller. Men det låter ju bra att de ska försöka i alla fall Hej Helen,   Det går bra att få spjälsäng kostnadsfritt på rummet. Jag noterar att ni är i sällskap och vill ha rum n är varandra, så vi gör vad vi kan när vi fördelar rummen natten innan.   Välkommen och god fortsättning på det nya året.   Med vänliga hälsningar, Annelie Åström   STF FridhemsplanTel: 08-6538800 / Fax: 08-6538920S:t Eriksgatan 20 / 112 39 Stockholmwww.fridhemsplan.se  
    Toppen
  • Kicko
    Såphia skrev 2009-01-01 19:42:01 följande:
    Nej, tänker jag på vandrarhem så tänker jag automatiskt på våningssängar och sovsalar. Eller som tåget (i Sthlm väl?) eller båten. Trångt och sunkigt. Detta var helt klart fint. Fina sängar, fin matsal och kök. Härlig frukostbuffé. Tusen spänn för två nätter inkl frukost samt i enkelrum. Helt klart värt de extra slantarna!
    Zinkensdam är också jättefint bodde där för snart 2 år sedan.

Jen ny du kan väll ta med dig något annat att dricka om du vill det. du behöver ju inte dricka vin om du hällre dricker öl eller Cider
  • Kicko

Och vad kul att ni stockholm bor med oss. Glöm inte snacka med Smultronsmulan.
    Aesi har du bokat??? eller åker du hem?

Svar på tråden Trådträff Mars 09