MariaK skrev 2009-01-03 16:39:50 följande:
Men vi skulle klara oss på en spjälsäng kicko för vi har ju en extra säng som vi inte använder. Där kan vi ju palla upp o lägga en av dem.
Vist ja men annars kan jag ta med resesäng inga problem kom på att det funkar under min vagn.
MariaK skrev 2009-01-03 16:41:11 följande:
Vi får ta varannan natt Tänkte på det med innan att jag ska ju bet mer än dig. Du kanske kan bet 1000 kr så tar jag resten.
Vi betalar fifty fifty inga problem eller att du betalar 40 krmer fr frukost men käns löjligt
Camellis skrev 2009-01-03 21:54:27 följande:
Åh det var ingen dålig höjning heller! *avis* Nä, man ska inte jobba statligt heller. Eller jo, vi har många förmåner vi också, som fri sjukvård och mediciner (bara att lämna in kvitto så får vi tillbaka pengarna). Men URUSLA löner tyvärr. :-/
Fri sjukvård och mediciner??? har inte jag

Jag som jobbar i vården men jag kan ju skryta om min löneförhöjning i o m strejk och nytt jobb.

4300 men i 3 omgångar. en som jag får nu någon gång men som skulle gälla från 1/6 i fjol en 1 mars och 4 maj. rätt nöjd men kommer få ut mindre på det nya jobbet eftersom jag jobbar 75% men dess utom räknar de heltidpå 35 timmar inte så dumt det heller. men med nya jobbet jobbar jag privat
helhed skrev 2009-01-03 21:58:18 följande:
Ja, fast nu ska han ju vara f-ledig, så så mycket av det får vi väl inte ut. Vad har man för förmåner som kommunanställd tro? Jag brukar ta pennor och kollegieblock ibland. Kan det räknas tro??
Jag råkade få hem lite NaCl till Jonathans näsa idag uppppsss

Jen ny skrev 2009-01-03 23:12:10 följande:
Ja, jag funderade ockspå det där med babyvakterna. Alla kommer kanske höra allas bebisar?
Bättre ha för många med än för få!!! sen märker vi om de stör varandra eller om vi snappar upp ljud från varandras. eller vad säger ni???