• Kicko

Trådträff Mars 09

Hedebris skrev 2009-01-02 21:30:34 följande:
    tyckte det var mest användbart ;D
    Instämmer
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-01-02 21:33:01 följande:
    haha...vi tänker lika i tråden med :S
    Tyckte det mesta andra var skräp eller för svårt att uppnå, babyvackt hade jag redan. den kommer jag ta med till stockholm föresten.
  • Kicko
    Vildkorn skrev 2009-01-02 21:37:23 följande:
    Jag är likadan. Blodsockret sjunker rätt fort när det väl börjar. Så vi kan gå runt och vara griniga tillsammans.
    En till som blir grinig när jag är hungrig
  • Kicko

Jag har alltid en sådan snackbar från Naturdiet eller Nutrilett liggande i skötväskan för att avstyra kattastrofer

• Kicko
    Vildkorn skrev 2009-01-02 21:51:26 följande:
    Det är därför det ALLTID finns godis i väskan. Annars skulle jag kunna slå någon.
    Du är inte sockerberoende väll . stämmer inte in på dig du sitter ju inte med godispåsen på kvällarna Oskyldig
  • Kicko

Här är en som precis hamnat på avgiftning. Käns inte som klementiner dämpar beroendet

• Kicko

Sängen kallar

• Kicko
    Evve81 skrev 2009-01-03 08:12:56 följande:
    Vad ni skriver. Tacos tycker jag med låter riktigt bra!Jag är ju ingen van tågåkare så jag undrar vad man gör med vagnen på tåget???? Finns det plats liksom? Jag har ingen paraplyvagn utan en brio duo....
    När jag åkte förra gången så fick jag ställa vagnen vid dörrarna på uppresan och hittade plats till vagnen på hemresan. Jag hade bilstolen under den så jag kunde inte fälla ihop vagnen. Be konduktörerna om hjälp. det gjorde jag.
    Såphia skrev 2009-01-03 09:06:16 följande:
    Jag har spanat på en sådan sack ´n seat innan, men ratat den helt då barnen sitter lika lågt som på en vanlig stol, bara det att de "sitter fast" liksom. Då missas ju hela poängen. Men vill ju ha upp de till den nivå så de sitter bra mot bordet, som andra barnstolar.Nä en sån vill jag inte ha. Vincent testade en och det var skräp. Satt med pannan mot bordskanten liksom och det lär han göra länge. Båda flickorna satt på högre barnstolar till de var fyra tror jag.
    Bättre en gratis snack ´n seat än att ha en ålande unge i famnen. Använder ju bara den när det inte finns tillgång till en barnstol
    MariaK skrev 2009-01-03 09:52:13 följande:
    den 20 är en tis så den veckan v 4 är det ju 20-23 som ni kan välja på då
    Den veckan kan jag 20:de och 22:dre. veckan efter kan jag alla dagar utom fredagen.
    Hedebris skrev 2009-01-03 10:56:53 följande:
    jobbigt bara med bilstolarna. vet inte hur det är med era stolar men min är väldigt meckig att sätta in. Det kan ta upp mot en halvtimme *suck* och ett tag att ta ut den med... då får vi stanna ett bra tag i lund :(
    Min går ganska snabbt att flytta.
    Såphia skrev 2009-01-03 12:30:38 följande:
    Jen ny: De som verkligen behöver spjälis ska såklart ha en! Precis som du säger så bokade du väl först av alla. Krisar det så får Vincent böka med mig i sängen.
    Klart vi löser det jag ska testa böka in vår resesäng under vagnen idag. jag återkommer.
  • Kicko

Jonathan behöver egen säng han med
    kanske jag ska va tydlig med

• Kicko
    MariaK skrev 2009-01-03 16:39:50 följande:
    Men vi skulle klara oss på en spjälsäng kicko för vi har ju en extra säng som vi inte använder. Där kan vi ju palla upp o lägga en av dem.
    Vist ja men annars kan jag ta med resesäng inga problem kom på att det funkar under min vagn.
    MariaK skrev 2009-01-03 16:41:11 följande:
    Vi får ta varannan natt Tänkte på det med innan att jag ska ju bet mer än dig. Du kanske kan bet 1000 kr så tar jag resten.
    Vi betalar fifty fifty inga problem eller att du betalar 40 krmer fr frukost  men käns löjligt
    Camellis skrev 2009-01-03 21:54:27 följande:
    Åh det var ingen dålig höjning heller! *avis* Nä, man ska inte jobba statligt heller. Eller jo, vi har många förmåner vi också, som fri sjukvård och mediciner (bara att lämna in kvitto så får vi tillbaka pengarna). Men URUSLA löner tyvärr. :-/
    Fri sjukvård och mediciner??? har inte jag  Jag som jobbar i vården men jag kan ju skryta om min löneförhöjning i o m strejk och nytt jobb. 4300 men i 3 omgångar. en som jag får nu någon gång men som skulle gälla från 1/6 i fjol en 1 mars och 4 maj. rätt nöjd men kommer få ut mindre på det nya jobbet eftersom jag jobbar 75% men dess utom räknar de heltidpå 35 timmar inte så dumt det heller. men med nya jobbet jobbar jag privat
    helhed skrev 2009-01-03 21:58:18 följande:
    Ja, fast nu ska han ju vara f-ledig, så så mycket av det får vi väl inte ut. Vad har man för förmåner som kommunanställd tro? Jag brukar ta pennor och kollegieblock ibland. Kan det räknas tro??
    Jag råkade få hem lite NaCl till Jonathans näsa idag uppppsss Generad
    Jen ny skrev 2009-01-03 23:12:10 följande:
    Ja, jag funderade ockspå det där med babyvakterna. Alla kommer kanske höra allas bebisar?
    Bättre ha för många med än för få!!! sen märker vi om de stör varandra eller om vi snappar upp ljud från varandras. eller vad säger ni???
Svar på tråden Trådträff Mars 09