KSB skrev 2009-02-22 20:00:24 följande:
Antibiotikan tog infektionen, innan den tog vår Melvin!Det var väldigt kritiskt väldigt länge och jag trodde många gånger att de var kört, men läkarna berättade för oss att de inte hade gett upp hoppet men att läget var väldigt
kritiskt.Nu är infektionen över och vi är åter igen tillbaka på vårat hemsjukhus, och har varit över en vecka nu, så förhoppningsvis slipper vi återvända, han känns väldigt stabil nu och det känns ljusare och ljusare, vi klarar nog de här hela vägen!Jag förstår inte vilken kraft de är i de små liven, att de orkar kämpa, hade jag varit Melvin hade jag gett upp för länge sen efter allt han får stå ut med, men jag är så oerhört glad att han kämpar på!I dag är Melvin v.34+3 och väger 2100 gram och är 42,5 cm lång. Han ligger fortfarnde i cpap, och har några veckor kvar i den.. Vi börjar tröttna på sjukhus, nu vill vi bara hem.På sjukhuset finns nu inget internet, är därför de är dålig uppdatering!Tack för alla tankat och kramar! De styrker mig.Tänker på er med, vi är inte ensamma!Kram
Åh vad skönt att höra! Jag har tänkt så mycket på er och undrat hur det gått. Jag förstår det här med hemlängtan. Vi har varit på sjukhuset i drygt 2 månader och har några veckor (4-5 kanske) kvar innan vi blir utskrivna. Ha det så gott nu. Snart är vi hemma med våra små!