• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 3

Nu var det dags för en förlängning av tråden igen

Här samlas alla som kämpar månad efter månad efter det oerhört efterlängtade plusset. Några har redan lyckats bli gravida, men hoppas vi kan följas åt ändå, några kämpar på för fullt!

Vi har bestämt att 2009 är året då det ska hända grejer Nu ska det plussas!!

Och nya trådare som kämpar är oerhört välkomna att ventilera tankar. Det är även tillåtet att spy galla om man känner så

Våra gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m36716466.html

Jag hoppas vi kan följas åt nu under 2009!

Välkomna!

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 3
  • frukarlssonn
    krillesfruga skrev 2009-02-09 16:36:25 följande:
      ah det klart  ska snart göra nupp testet med ultraljudet  SATAN VAD JOBBIG HUNDEN ÄR NU  bara står vid fänstret morrar  ahhh jag blir galen slänger fan ut hunden om han håller på så när ungen kommer ut  jag är så less på honom, ahhhh nog hormonerna
    Åååh dessa hormoner, dom kan verkligen ställa till det

Jag blev så arg på min sambo förra veckan efter att jag vart o övningskört på bilskolan. Jag försökte föra ett seriöst samtal med honom, och så höll han på att löjla sig, och jag va inte upplagd för skämt om man säger så. Så jag skällde ut han efter noter o gapa på honom och slängde saker. Ja inte på honom o inget som gick sönder Men fasiken va förbannad jag va.
  • Miraklet09
    Marinero skrev 2009-02-09 16:47:31 följande:
    Åååh dessa hormoner, dom kan verkligen ställa till det Jag blev så arg på min sambo förra veckan efter att jag vart o övningskört på bilskolan. Jag försökte föra ett seriöst samtal med honom, och så höll han på att löjla sig, och jag va inte upplagd för skämt om man säger så. Så jag skällde ut han efter noter o gapa på honom och slängde saker. Ja inte på honom o inget som gick sönder Men fasiken va förbannad jag va.
    ¨hahaha ah jag är fan sur hela tiden
     min make han köpte fel glass hur svårt ska det vara
     ja bad om sura godisar, han köpte fel :-/
     hahaha han är rolig, stackarn vad alla får stå ut
    E
  • frukarlssonn
    krillesfruga skrev 2009-02-09 16:51:09 följande:
    ¨hahaha ah jag är fan sur hela tiden  min make han köpte fel glass hur svårt ska det vara  ja bad om sura godisar, han köpte fel :-/  hahaha han är rolig, stackarn vad alla får stå ut
    Hmmm känner igen mig, sambon säger oxå jag e arg hela tiden. Men jag har ett hett temperament, och värre har de blivit. Men jag har mina goda stunder oxå Nu känns de som jag kommit in e en lugnare och mer behaglig fas där allt flyter på för tillfället
  • Miraklet09
    Marinero skrev 2009-02-09 16:55:16 följande:
    Hmmm känner igen mig, sambon säger oxå jag e arg hela tiden. Men jag har ett hett temperament, och värre har de blivit. Men jag har mina goda stunder oxå Nu känns de som jag kommit in e en lugnare och mer behaglig fas där allt flyter på för tillfället
     haa bra att veta att den fasen troligen kommer
     jag har inga vidare symtom
     men dock mina brallor sitter fort tajt

är det normalt att känna att man gått längre än VUL visade??
     det känns som ja gått in i vecka 11, eller e det önske tänkande
    E
  • Solkattan

hihi.. min sambo tycker att det blivit lugnare hemma... att jag verkligen taggat ner sen vi plusade. Fast .. hmm.. i helgen när jag skulle ta fram min gamla bly tunga symaskin från 50-talet o sy upp de nyinköpta mammabrallorna så fick jag ett liiitet utbrott.
    Men om tråden går av typ 3 ggr på raken ... och maskinen fastnar i backläge .. och sen så vägrar maskinen h*elvetet att mata fram varvid det blir en stor klump med tråd på baksida.. då tycker jag man kan få bli .. !!
    Är lite sugen på att faktiskt investera i en nya maskin.. undra vad man ska köpa bara? Fundersam

//solkatta

ps: hur går det med körkortet Chanell förresten? Glad

• Miraklet09

hahahaaönsketänkande
     men känndes som de sprattlade nedanför magen..
     usha innbilningssjuk nu med..
     haha lägg in mig på psysket nu

E
  • frukarlssonn
    krillesfruga skrev 2009-02-09 17:08:09 följande:
     hahahaaönsketänkande  men känndes som de sprattlade nedanför magen..  usha innbilningssjuk nu med..  haha lägg in mig på psysket nu
    Jo jag inbillade mig en hel del innan jag verkligen kände rörelser. Men jag lovar, de kommer tids nog Skrattande

Jo de där me körkortet... Åååh jag har haft sån ångest över det. Men jag verkligen tvingar ut mig själv, hur segt de än känts, för jag har kommit till en fas att jag vart rädd för trafiken och köra bil. Men nu har jag tagit 10 dubbellektioner, och även fast jag har en bit kvar, så går de framåt och jag har börjar tycka att det är kul att köra bil Men om jag får den innan sommarn ja det vet jag inte, men meningen är att jag ska ta kortet innan sommarn. Jag gör verkligen allt för att det ska bli så Vi har iaf börjat försiktigt med stadstrafik
  • Miraklet09
    Marinero skrev 2009-02-09 18:46:51 följande:
    Jo jag inbillade mig en hel del innan jag verkligen kände rörelser. Men jag lovar, de kommer tids nog Jo de där me körkortet... Åååh jag har haft sån ångest över det. Men jag verkligen tvingar ut mig själv, hur segt de än känts, för jag har kommit till en fas att jag vart rädd för trafiken och köra bil. Men nu har jag tagit 10 dubbellektioner, och även fast jag har en bit kvar, så går de framåt och jag har börjar tycka att det är kul att köra bil Men om jag får den innan sommarn ja det vet jag inte, men meningen är att jag ska ta kortet innan sommarn. Jag gör verkligen allt för att det ska bli så Vi har iaf börjat försiktigt med stadstrafik
     hahaha ja det är ganska irriterand
    e men det börjat synas lite  mer nu :-s
    E
  • Miraklet09
    krillesfruga skrev 2009-02-09 19:11:08 följande:
     hahaha ja det är ganska irriterande men det börjat synas lite  mer nu :-s
     alltså magen dårå
    E
  • frukarlssonn
    krillesfruga skrev 2009-02-09 19:11:23 följande:
     alltså magen dårå
    Ja och den kommer synas ännu mer