• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 3

Nu var det dags för en förlängning av tråden igen

Här samlas alla som kämpar månad efter månad efter det oerhört efterlängtade plusset. Några har redan lyckats bli gravida, men hoppas vi kan följas åt ändå, några kämpar på för fullt!

Vi har bestämt att 2009 är året då det ska hända grejer Nu ska det plussas!!

Och nya trådare som kämpar är oerhört välkomna att ventilera tankar. Det är även tillåtet att spy galla om man känner så

Våra gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m36716466.html

Jag hoppas vi kan följas åt nu under 2009!

Välkomna!

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 3
  • Miracle Cats

Hoppas som Chanelll att en ny flyttar in snart inom kort, Lurven. Orättvist och omtumlande, allt i ett.

Time spent with cats is never wasted
  • al72

lurven: så ledsen för din skull gumman, fy vad orättvist, skriv av dig vi finns här o lyssnar. skickar en kram.

• Lurvenpajsaren

Fick piller idag som satte igång det hela. Nu verkar det vara över. Fy fan vad ont det gjorde! Det är det mest smärtsamma jag varit med om. Usch. Trodde jag skulle dö.
    Mamma var hemma med mig och övervakade. De sade åt mig på sjukhuset att inte vara ensam. Maken var tvungen att jobba och jag tyckte att det var lika bra att han höll sig borta. Det har varit jobbigt för honom också. Man är ju inte mottaglig för kontakt heller när man ligger där och ens mor har ju vårdat en förr och man kan härja som värst.

Tack för ert stöd!

• frukarlssonn

Lurvenpajsaren: jag är verkligen så ledsen för att du ska behöva gå igenom detta

• Miraklet09

VART  på ultraljudet idag :--)
     imorse, fick se en liten krabbat på knappt 7mm tror jag
    var tydligen i vecka 6+5 idag =)  undebart
    fick se de lilla hjärtat tifcka och ramat in VUL bilden
     undebart =)

går in i vecka 8 på lörda då

E
  • frukarlssonn
    krillesfruga skrev 2009-01-29 20:03:37 följande:
     VART  på ultraljudet idag :--) imorse, fick se en liten krabbat på knappt 7mm tror jag var tydligen i vecka 6+5 idag =)  undebart fick se de lilla hjärtat tifcka och ramat in VUL bilden  undebart =) går in i vecka 8 på lörda då
    Grattis va härligt!! Ska du göra nytt vul el får du vänta till rutin ul nu?
  • Prisssan
    krillesfruga skrev 2009-01-29 20:03:37 följande:
     VART  på ultraljudet idag :--)  imorse, fick se en liten krabbat på knappt 7mm tror jag var tydligen i vecka 6+5 idag =)  undebart fick se de lilla hjärtat tifcka och ramat in VUL bilden  undebart =)  går in i vecka 8 på lörda då
    Grattis!

Lurven: Hur länge var det nu ni hade försökt och vilken sorts utredning har i fått?
    Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • Solkattan

Lurvenpajsaren:
    Fy va hemskt att behöva gå igenom nåt sådant.. inget man önskar någon... Gråter.
    Mammor är allt bra att ha ibland...

Krillesfruga:
    Visst är det underbart att få se att den lilla lever därinne... vet inte hur många gånger jag tittat på vår VUL bild och fantiserat om hur stor den borde vara för dagen...

Cellisen:
    Hur gick flytten..? Allt iordning? Skrattande

//Solkatta

• Prisssan

Solkattan: Oja, allt har gått jättebra! Besiktningen gick inte riktigt igenom bara så jag måste betala ett par tusen.
    Lite surt men överkomligt.

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
Svar på tråden Jag blir så trött... del 3