• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 3

Nu var det dags för en förlängning av tråden igen

Här samlas alla som kämpar månad efter månad efter det oerhört efterlängtade plusset. Några har redan lyckats bli gravida, men hoppas vi kan följas åt ändå, några kämpar på för fullt!

Vi har bestämt att 2009 är året då det ska hända grejer Nu ska det plussas!!

Och nya trådare som kämpar är oerhört välkomna att ventilera tankar. Det är även tillåtet att spy galla om man känner så

Våra gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m36716466.html

Jag hoppas vi kan följas åt nu under 2009!

Välkomna!

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 3
  • Suzzzu

Har försökt aktivt i nästan ett år nu. Är så trött på att misslyckas. Månad efter månad men inte ett + i syne. Utredningar som kostar skjortan och utan resultat. Härligt att ha ngnstans att *SPY* sin galla över. =O

Kom just från gyn pga smärtor i nedre magen. Trodde att det berodde på att jag kanske, äntligen var gravid. Det var en urinvägsinfektion.... *frustration*

2009 Ska vi bli ett bra år! *hoppas*

Lycka till och kram!

• Lurvenpajsaren

Hej Suzzzu!

Här får du spy hur mycket galla du vill!

• Miracle Cats

Hejsan allihopa. Skuttar in här . Välkommen hit Suzzzu. Här är inga känslor tabu. Jag ska gå strax igen så jag bara smittar ner med andra baciller än min sega förkylning som kommer tillbaka . Kram alla.

Time spent with cats is never wasted
  • frukarlssonn

Åååh kul att ni hittar hit

• show must go on

...arghh.. är så trött på systra min!! Har sagt till henne tusen gånger att jag ej vill prata om min/vår barnlöshet!! & senast ikväll så ringer hon & ger råd....blir så ledsen ;( Hon blev mamma iår, jag pratar gärna med henne om henne & bebisen ;) Men att hon inte fattar,,JAG VILL INTE HA RÅD FRÅN NÅGON SOM INTE FATTAR HUR DET ÄR; HUR ONT DET GÖR..VARJE DAG..TIMME..MINUT..
    - jag ahr en vännina som kämpat nu si åså länge..dom har lyckats nu via akupunktur..du kan ju prova det !! - ville bara berätta det för dig så att jag ej lämnat något onämnt för dig!!
    DETTA VAR VAD HON SA IKVÄLL ;( & JAG BARA HEHE..LÅTSADES SOM INGET SOM VANLIGT BYTTE SAMTALS ÄMMNE SNABBT!!! ÅÅÅÅÅÅ DET GÖR SÅ ONT..NÄR INTE ENS MIN "KÄRA" SYSTER KAN RESPEKTERA MIG.. ÖNSKAR INTE ENS MINA VÄSRTA FIENDERS DENNA SMÄRTAN... sorry behövde verkligen skriva av mig innan jag brytee ihop..igen

• Miraklet09

hej jah har inte fått min mens ÄNNU

den är ca 4-5 dagar sen, den ska ju bli regelbunden när ja gåt ner i vikt
     visseligen har ja inte  vart nyttig på några dagar, suckar

E
  • frukarlssonn

Ja även om ens nära och kära bara menar väl, så kan det va så oerhört jobbigt och sårande. Jag sa till alla som kom om råd om avslappning att jag inte trodde på sånt o att de inte låg nån sanning i det! Blev väldigt upprörd. Sen vågade dom aldrig säga nåt om det mer Men tyvärr fattar inte alla när de ska lägga ner.

• ÖnskanS

Vill bara meddela att jag hittat hit, lite brådis nu men återkommer sen =)

• augustibruden

Har också hittat hit!

Hej Suzzzu och Show most go on!!

Håller verkligen med om att man blir trött på alla tips och råd! Precis som att man inte har testat precis ALLT!!! Hatkommentaren nr 1 för min del är definitivt att man ska slappna av och inte tänka på barn överhuvudtaget. "Åk på semester eller skaffa hund så ska ni se att det löser sig", då har jag bara lust att skrika rakt ut!!!
    Håller också med om att det är ett skit att gå och hoppas varje månad för att sen bli besviken. Jag tycker att det blev mycket lättare när vi fick besked om att jag har så dåliga värden på min sköldkörtel att det inte kommer bli några barn på ett tag tills värderna blir bättre för då visste man att det inte var någon idé att hoppas.
    Vårt läge just nu är att jag äter medicin som ska göra mina värden bättre och sen ska vi göra IVF. Recepten och infon om IVF ligger bara hemma och väntar på att vi ska få börja.
    Det jobbigaste just nu tycker jag är vår ålder, jag fyller 38 om några månader och mannen är 40.

• Lurvenpajsaren

Du vet att vi alla håller alla tummar och tår!

Svar på tråden Jag blir så trött... del 3