• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 3

Nu var det dags för en förlängning av tråden igen

Här samlas alla som kämpar månad efter månad efter det oerhört efterlängtade plusset. Några har redan lyckats bli gravida, men hoppas vi kan följas åt ändå, några kämpar på för fullt!

Vi har bestämt att 2009 är året då det ska hända grejer Nu ska det plussas!!

Och nya trådare som kämpar är oerhört välkomna att ventilera tankar. Det är även tillåtet att spy galla om man känner så

Våra gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m36716466.html

Jag hoppas vi kan följas åt nu under 2009!

Välkomna!

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 3
  • Solkattan

Cellisen:
    Usch va surt det är att behöva betala för "gamla synder"... Ledsen.
    Kanske har du sagt det tidigare .. men är det till lägenhet eller hus Ni flyttat?

//Solkatta

• Prisssan
    Solkattan skrev 2009-01-30 08:44:51 följande:
    Cellisen: Usch va surt det är att behöva betala för "gamla synder"... . Kanske har du sagt det tidigare .. men är det till lägenhet eller hus Ni flyttat? //Solkatta
    Fortfarande lgh, men i stan och större. Ska ta bilder sen när möblerna kommit.
    Roxy´s rum tapetserades förra året men det hade blivit fläckar efter sägen och tv:n. Så det är därför vi får betala, det var liksom helt nytt
    Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • Lurvenpajsaren

Vi hade försökt i två år. Hade precis gjort en titthålsoperation för endometrios månaden innan så självklart var ju lyckan stor.

Prisssan skrev 2009-01-30 06:56:10 följande:
    Grattis!Lurven: Hur länge var det nu ni hade försökt och vilken sorts utredning har i fått?
  • kvinna79

Hej allihop. Har hållit mig lite tyst i tråden ett tag nu. Jag hänger kvar men har känt det lite som att det bara vimlar av gravida härinne, vilket ju är jätteroligt men det känns som att jag inte har så mycket att tillföra. Men jag kommer igen. Jag hoppas verkligen att allt är bra med er och vill beklaga er sorg Lurven

• Miraklet09
    Marinero skrev 2009-01-29 21:31:43 följande:
    Grattis va härligt!! Ska du göra nytt vul el får du vänta till rutin ul nu?
     Jag ska tjata mig till ett VUL till om 2-3 veckor
     bill ju se de magiska hjärtat ticka igen
    jag tyckte dt var så härligt

E
  • Prisssan
    Lurvenpajsaren skrev 2009-01-30 16:47:12 följande:
    Vi hade försökt i två år. Hade precis gjort en titthålsoperation för endometrios månaden innan så självklart var ju lyckan stor.
    Tack Jag hade glömt, inte lätt att hålla reda på allt. Önskar er stor tur igen
  • Lurvenpajsaren

Nej men inte behöver du hålla koll på det! Vi har alla vårt eget att hålla koll på. Nu vill jag bara att det ska vara över för värkarna har hållt på hela dagen och gjort mig helt handlingsförlamad. Jag som hade tänkt stärka mig själv under helgen och vara ute och gå, få frisk luft och starta om med nya krafter. Istället är det som om någon långsamt försöker ta livet av mig.

Prisssan skrev 2009-01-31 19:23:28 följande:
    Tack Jag hade glömt, inte lätt att hålla reda på allt. Önskar er stor tur igen
  • Prisssan
    Lurvenpajsaren skrev 2009-01-31 22:32:43 följande:
    Nej men inte behöver du hålla koll på det! Vi har alla vårt eget att hålla koll på. Nu vill jag bara att det ska vara över för värkarna har hållt på hela dagen och gjort mig helt handlingsförlamad. Jag som hade tänkt stärka mig själv under helgen och vara ute och gå, få frisk luft och starta om med nya krafter. Istället är det som om någon långsamt försöker ta livet av mig.
    Jag är så hemskt ledsen
  • Lurvenpajsaren

Tack för omtanken!

jag gick in och kollade på dina håriga barn (=katter!), och vilka sötisar!

• Miraklet09

hej tjejer hur mår ni idag???

jag har köpt det mesta redan, för att man har inte så mkt pengar senare..
     men det är skönt att fått det mesta köpt

första besöket på mvc på tisdag, suckar nervöst att ja itne ska trivas med bm,
     men hoppas att få bra bemötande, men lite tråkigt med första besöket,
     får inte göra VUL heller ju
     får isf beställa tid för det, ska nog fråga om jag kan få en tid för det,
     så härligt att se hjärtat ticka ju

E
    E
Svar på tråden Jag blir så trött... del 3