• frukarlssonn

Jag blir så trött... del 3

Nu var det dags för en förlängning av tråden igen

Här samlas alla som kämpar månad efter månad efter det oerhört efterlängtade plusset. Några har redan lyckats bli gravida, men hoppas vi kan följas åt ändå, några kämpar på för fullt!

Vi har bestämt att 2009 är året då det ska hända grejer Nu ska det plussas!!

Och nya trådare som kämpar är oerhört välkomna att ventilera tankar. Det är även tillåtet att spy galla om man känner så

Våra gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34085712.html

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m36716466.html

Jag hoppas vi kan följas åt nu under 2009!

Välkomna!

• Svar på tråden Jag blir så trött... del 3
  • Prisssan
    Lurvenpajsaren skrev 2009-02-01 13:32:22 följande:
    Tack för omtanken! jag gick in och kollade på dina håriga barn (=katter!), och vilka sötisar!
    Haha, ja de är mina sötisar, har ju såklart bilder på oss med men gjort det så att bara de i min lista kan se.

Jag älskar katter, är så glad att flytten gick så bra som den gick, var orolig ett tag för den ena men hon börjar bli sig lik igen.
    Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • augustibruden

Fy, vad ledsamt Lurvenpajsaren!! Kramar i massor till dig!!

Jag har varit ledig en vecka så jag har massor att ta igen här på FL. Vi har inget bredband hemma så det blir aldrig att man sätter sig framför datorn. Gissa om jag kommer få mycket gjort på jobbet idag....NOT!!
    Har målat om våra köksluckor så jag har varit sysselsatt hela veckan. Det är så härligt att vara ledig och göra precis vad man vill.
    Jag har sprayat i 6 dagar och känner inget speciellt mer än lite seg och trött.

ÖnskanS: Vad kul att vi kan följas åt!!

• ÖnskanS

augustibruden: Skönt med lite ledighet! Nu får du kämpa ikapp med FL då ;) Skönt att det går bra med sprayandet! Uppdatera mig, när var det dags för dig att sätta i gång med sprutorna om allt går som planerat? Jag fick utslag på ÄL-testet igår så utgår ifrån att mensen kommer som vanligt den här månaden utan fördröjning. Borde i så fall bli sprutstart för mig i början av v 8. Kram!

• Solkattan

Va roligt att Ni är igång med sprayen augustibruden o ÖnskanS ... Skrattande
    Hoppas Ni får riktigt fina julklappar iår.. ...
    Håller som sagt alla tummar o tår att Ni får ut många fina ägg och att det sen blir fina plus här i tråden...

Lurvenpajsaren:
    Hoppas du mår lite bättre... tänker på dig...

Cellisen:
    Får spana in katterna jag också.. lagomt att göra på jobbet efter lunch.. Glad

//Solkatta

• Miraklet09

Jodå jag ska på hälsosamtal imorgon på sjukan..
     men vette fanken om ja anmällde mig till mvc eller kk..
     jag vette fanken vart jag ska gå imorgon, förvirrad..
     våga inte ringa heller, låter dumt liksom
     ringde ju kk, men dem svarade lite snäsigt att ja va välkommen
    men så är detta en konstig by så ja får ig inte skriva mig på sjikhuset,
     utan ska ner på andra sidan stan, ännu längre hemifrån,
     om jag ser rätt, för de fanns tydligen mvc där med, ahhhh fan kommer få panik imorgon

E
  • frukarlssonn

Cellisen: Jättefina katter! Älskar katter, vill ha, men sambon är allergisk och tycker inte om katter

• Prisssan

Tack Jag kan nog inte leva utan katter, men jag önskar mig en ragdoll...fast det får bli senare. Lite mkt med fler än tre katter

Chanel: C tyckte faktiskt inte heller om katter (ej allergisk) så jag hämtade hem mjaomjao när han jobbade. Orkade inte vänta mer...men så blev det hans katt på något konstigt sätt Så då fick jag köpa mig en katt och så hittade vi Blomman- som vi tyvärr fick omplacera- men köpte lilla Kitty nu i oktober.

Dessa tre katter passar verkligen ihop och trivs med varann!

Kärlek, fnitter och annat fluffigt trams...
  • Lurvenpajsaren

Tack för era rara ord!

Igår blev jag tvungen att åka in akut för jag fick hög feber och det visade sig att allt inte hade kommit ut. Stannade över natten och fick antibiotika och blev skrapad idag, mitt på dagen. Jag mår så mycket bättre, trots allt. Det känns bättre nu när allt är över. Kommer att äta antibiotika i tio dagar mot infektion.
    Nu ska jag försöka låta makens peppande ord om att ladda om bössan och allt annat småskoj han säger låta påverka mig i positiv riktning! Jag tänker såhär: det värsta som kunde hända har nu hänt och det är bara att gå vidare med livet, vad ska jag annars göra?

• Lurvenpajsaren

P.S: Plus att jag har två hårbollar själv som blev jätteglada när mamsen kom hem!

• frukarlssonn

Lurvenpajsaren: Helt rätt inställning. Visst känns de bättre när man även mår fysiskt bättre och allt har kommit ut o när man blött färdigt. Det känns som man kan börja ett nytt kapitel. Sorgen finns ju kvar innerst inne, men du kommer va så glad igen när du väl plussat på nytt, för det kommer du göra! Tack och lov att man har sina underbara män som stöttar en och gör en glad mitt i allt elände. Dom ska vi vara så rädda om eller hur

Svar på tråden Jag blir så trött... del 3