• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • bennysson

försökte dra min bee i snön här igår, vilket skämt! haha.. höll ju knappt på att komma till bussen.. fy så jag svor över vagnen då

• Kajsan
    bennysson skrev 2009-02-24 10:27:05 följande:
    försökte dra min bee i snön här igår, vilket skämt! haha.. höll ju knappt på att komma till bussen.. fy så jag svor över vagnen då
    Jag tror det beror på vilken typ av snö det är, om det är blötsnö eller inte.
    Jag kör Bee i snö och det går superbra, den bara gliderfram över snövallarna, men jag har inte provat när det är typ kramsnö-plusgrader.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Stargirl
    bennysson skrev 2009-02-24 10:27:05 följande:
    Vi körde den imorse i snön men det var inte blötsnö och rätt kallt och plogat på natten. Men blötsnö är ju riktigt svårt med alla vagnar som inte har stora hjul.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • arkeologitjejen

Jag fick verkligen kämpa igår att ta mig fram med Been så det blir min rediga gamla Brio idag.

Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • villemina

Hej på er!

Kommer även priset på Bugaboo Bee höjas den 1/3?

Vad kommer den i så fall att kosta då, vet någon det?

Tack!

• Stargirl
    villemina skrev 2009-02-24 10:52:18 följande:
    Hej på er!Kommer även priset på Bugaboo Bee höjas den 1/3?Vad kommer den i så fall att kosta då, vet någon det?Tack!
    Nej, bara med ngn tia eller två enligt säkra källor. Det är Cameleon, topptygerna, bilstolen,åkpåsarna och ngt mer som kommer att höjas. Inte Bee (väldigt liten höjning iaf), parasoll, adaptrar etc.
  • villemina

Stargirl skrev 2009-02-24 11:04:27 följande:

Nej, bara med ngn tia eller två enligt säkra källor. Det är Cameleon, topptygerna, bilstolen,åkpåsarna och ngt mer som kommer att höjas. Inte Bee (väldigt liten höjning iaf), parasoll, adaptrar etc.
    Tack för svaret!
  • Mamisita

Stargirl: är det en stor höjning? Några nyheter som kommer? Är helt ouppdaterad på bb nu för tiden..

• Kajsan

Seriös och viktig fråga:

Hemsydd suflett till Bee, vad ska jag välja för tyg?
    Jag har brun Katvig appleprint tyg hemma, och ev rosa... Men det känns lite som man tröttnat på Appleprintet.
    Fast jag är sugen på nåt i brunt, saknar det till Bee.
    Vad säger ni?

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Stargirl
    Mamisita skrev 2009-02-24 11:07:09 följande:
    Stargirl: är det en stor höjning? Några nyheter som kommer? Är helt ouppdaterad på bb nu för tiden..
    För Cameleon är det en stor höjning bra bit över 9000 kommer Cameleon att kosta. Men Bee höjs bara med typ 45 kr lr liknande om jag minns rätt. Inga nyheter annt än Paul Frank i April.
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!