Bugaboo BEE tråden nr 2!!
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
stargirl: oj då! Någon skillnad på vagnen? Så då ska man bunkra upp med ett litet lager nu då
Kajsan: älskar brunt så jag säger brunt...
Stargirl skrev 2009-02-24 12:02:41 följande:
vilken stäbräda är bäst om jag ska ha den både till Cam och Bee, buggy board eller
oj fortsätter här :) eller kiddy board??
Nu håller jag på att bli knäpp. Velar ihjäl mig snart.
Jag har precis sålt en vagn som jag fick 3300:- för.
Jag har en Brio Happy, som jag helst bara har hemma (bor på landet), eftersom den är så tung och svårstyrd.
Har även en Brio Race, men den tänkte jag använda först när sonen är större (han är 9 månader nu och jag vill ha honom vänd MOT mig ett tag till).
Vill ha en liten, smidig vagn med kul design som kan följa med i bilen när jag hämtar storebröderna på dagis eller när vi ska till stan.
Först var jag helt säker på att jag ville ha en Cameleon, men det känns för mycket VAGN, liksom. Nu är jag mer inne på Been... Den är liten, nätt och framförallt VÄNDBAR!
Men jag kan inte riktigt förlika mig med att en SULKY kostar nästan 5000 spänn...
Ska jag - ska jag inte...?
Racen får jag inte sälja för mannen (he loves it!) och Happyn vill jag ha kvar som skogsvagn, så inga fler vagnar kan säljas i nuläget.
Fastän jag har 3300:- att spendera på en vagn just nu så måste jag ju lägga till 1500:- för att få en Bee.
Är det en Bee jag söker???
Vad ska jag ha för argument till mannen att jag måste ha en Bee? Han blir snart skogstokig på mig!
Snälla, hjälp!
Villemina: Kan du inte leta efter en begagnad Bee?
Villemina
Det är verkligen inte bara en sulky, det beror på vad man anser att en sulky inte har jämfört medandra vagnar, men det är ju bara ett ord.
Been är en vagn, stabil och lättkörd.
Jag hade den till min nyfödda, vilket jag aldrig skulle med en McLaren eller liknande, DÄR har vi en sulky.
Om någon har både cam o bee kan jag informera om att bees åkpåse sitter toppenbra i en cam oå!!
Vet dock inte om cam;s sitter bra i bee, det borde den väl göra men behöver ju inte knäppa alla knappar