• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Kajsan
    Veronica30 skrev 2009-02-28 12:47:51 följande:
    i trosa finns vagnen men jag ringde och ingen svarar kanske redan såld någon annan som såg annonsen eller kanske köpte vagnen för 1200 kr ?jag bor i stockholm men jag skulle fråga honom om han kunde skicka den
    Jag tror inte att nån som säljer så billigt väljer att skicka, det lär ju finnas nån som kan hämta den
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Veronica30

Den är såld !!
    äsch kom för sent , annonsen var ju ute i 10 minuter , men för priset förstår man att det skulle gå snabbt , jag trodde att han hade skrivit fel
    han skrev bara ny bugaboo bee ´vagn och inget mer .

• Genuin

Bumpa Bugaboo bee upp och ner för trappor?

Jag har förstått att man inte skall göra det (särskilt inte med barn i) och har hittills inte gjort det men skulle vara tvungen om jag tar närmaste tunnelbana här eftersom det inte finns hiss...

Är det någon som brukar göra det ändå och upplever att det fungerar bra?

Är det någon som vet varför man inte skall göra det?

• Lille Mammsen

Missat (pga kals) blev NYFIKEN Låt hör vad du missade....

Veronica30 skrev 2009-02-28 13:48:23 följande:
    Den är såld !!äsch kom för sent , annonsen var ju ute i 10 minuter , men för priset förstår man att det skulle gå snabbt , jag trodde att han hade skrivit fel han skrev bara ny bugaboo bee ´vagn och inget mer .
  • Noiis
    Genuin skrev 2009-02-28 18:15:03 följande:
    Bumpa Bugaboo bee upp och ner för trappor?Jag har förstått att man inte skall göra det (särskilt inte med barn i) och har hittills inte gjort det men skulle vara tvungen om jag tar närmaste tunnelbana här eftersom det inte finns hiss... Är det någon som brukar göra det ändå och upplever att det fungerar bra?Är det någon som vet varför man inte skall göra det?
    det fungerar ok. men de blir ganska stumt och hårt. det är ju inga fjädrar i bakhjulen så skumpa försiktigt!
  • sebbis mamma

hej!

ska ha barn 2010..och har en son på 17månader..

har haft en bugaboo cameleon som jag köpte ny från kidzshoppen.

men bromsen va såååååå dålig att jag sålde vagnen efter 3månader!

undrar nu om ni tycker att bugaboo bee broms är 100% säker??

är sugen på en bee vagn...

• Noiis
    sebbis mamma skrev 2009-02-28 23:44:23 följande:
    hej!ska ha barn 2010..och har en son på 17månader..har haft en bugaboo cameleon som jag köpte ny från kidzshoppen.men bromsen va såååååå dålig att jag sålde vagnen efter 3månader!undrar nu om ni tycker att bugaboo bee broms är 100% säker??är sugen på en bee vagn...
    jag gillar bromsen den e ju en vanlig klassisk broms. dock så kommer de lätt in skit som gör att den inte tar ordentligt på ett hjul. går ju att sparka på hjulet så låster det sig tills man kommer hem och kan tvätta av vagnen
  • ami

sebbis mamma skrev 2009-02-28 23:44:23 följande:

hej!ska ha barn 2010..och har en son på 17månader..har haft en bugaboo cameleon som jag köpte ny från kidzshoppen.men bromsen va såååååå dålig att jag sålde vagnen efter 3månader!undrar nu om ni tycker att bugaboo bee broms är 100% säker??är sugen på en bee vagn...
    Cameleons broms kan man ju spänna om den tar dåligt, hoppas det inte BARA var därför du sålde den..
    Våran Bee har vi haft sen i somras och bromsen på den funkar perfekt. Har inte heller behövt göra den ren fast vi ändå kört en del på skogsvägar och nu i vinter i en hel del slask.
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!