• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • bennysson

nica83 skrev 2009-02-16 22:32:28 följande:

Det gled några centimeter, vad vid uppfällning främst. Hade problem med bromsen i samma veva så jag kände att det var lika bra att reklamera. En kompis Bees handtag började glida så lite som mitt men tillslut åkte det ut fullt vid uppfällning. Det jag har nu glider också några mm vid uppfällning men jag har börjat hålla i sidorna istället där jag fäller upp. Vill inte chansa.
    okej, men det kan väl inte lossna helt? tänker om man går i en brant backe eller så... då hjälper ju inte säkerhetsstrippen på handttaget om hela lossnar menar ja
  • Lille Mammsen

Din va väl "ny" ?? Från Haven? Har inte börjat bruka min...

bennysson skrev 2009-02-17 12:21:54 följande:
    nica83 skrev 2009-02-16 22:32:28 följande:
    okej, men det kan väl inte lossna helt? tänker om man går i en brant backe eller så... då hjälper ju inte säkerhetsstrippen på handttaget om hela lossnar menar ja
  • bennysson
    Lille Mammsen skrev 2009-02-17 13:30:57 följande:
    Din va väl "ny" ?? Från Haven? Har inte börjat bruka min...
    ja ny, men inte från haven.. från knodd, i stinsens köpcentrum
  • Noiis

alltså måste ju fråga om detta med selen, vad är det som är så dåligt med den? jag tyckte att den va lika bra som på camen....

• arkeologitjejen

Hej!
    Ska åka och köpa min Bee imorgon, men har en fundering. Hörde att det skiljer tre centimeter på innermåttet på sätet mellan den gamla och nya modellen. Är det stor skillnad nog att vänta och beställa in en ny eller vad tycker ni? Samtidigt verkar det ju vara lite mer stoppning och mysfaktor i den gamla modellen så att säga.

Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • Stargirl
    arkeologitjejen skrev 2009-02-17 17:55:36 följande:
    Hej!Ska åka och köpa min Bee imorgon, men har en fundering. Hörde att det skiljer tre centimeter på innermåttet på sätet mellan den gamla och nya modellen. Är det stor skillnad nog att vänta och beställa in en ny eller vad tycker ni? Samtidigt verkar det ju vara lite mer stoppning och mysfaktor i den gamla modellen så att säga.
    Det finns ingen NY eller GAMMAL det finns två olika tjocklekar på sidorna. Dessa har tillverkats på olika fabriker paralellt. De senaste tillverkningarna är det den med smala sidor som tillverkats. Jag har den med tjocka sidor och tycker den är bra. En väninna har den med smala sidor och jag känner ingen direkt skillnad även om den säkert finns där. Finns väl ngn som klippt bort sina sidor oxå?
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • arkeologitjejen
    Stargirl skrev 2009-02-17 18:00:00 följande:
    Det finns ingen NY eller GAMMAL det finns två olika tjocklekar på sidorna. Dessa har tillverkats på olika fabriker paralellt. De senaste tillverkningarna är det den med smala sidor som tillverkats. Jag har den med tjocka sidor och tycker den är bra. En väninna har den med smala sidor och jag känner ingen direkt skillnad även om den säkert finns där. Finns väl ngn som klippt bort sina sidor oxå?
    Ah ok. På NK sa de att det var skillnad mellan de som redan var inköpta och de som beställs nu så om jag tar ett ex de hade i lager skulle vingarna vara tjockare än om jag beställde en, men om det inte gör så stor skillnad så spelar det ju inte så stor roll. Är ju väldigt sugen på att få den imorgon när jag gått och längtat så länge.
  • Stargirl
    arkeologitjejen skrev 2009-02-17 18:16:10 följande:
    Ah ok. På NK sa de att det var skillnad mellan de som redan var inköpta och de som beställs nu så om jag tar ett ex de hade i lager skulle vingarna vara tjockare än om jag beställde en, men om det inte gör så stor skillnad så spelar det ju inte så stor roll. Är ju väldigt sugen på att få den imorgon när jag gått och längtat så länge.
    Ja de som tillverkas nu är de med de smalare vingarna så de tjocka kan vara slut på lager. Men vissa färger kan dte finnas kvar av de tjocka vingarna. Det beror tydligen lite oxå¨ på åtgång på färger och sånt oxå.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • arkeologitjejen
    Stargirl skrev 2009-02-17 18:18:38 följande:
    Ja de som tillverkas nu är de med de smalare vingarna så de tjocka kan vara slut på lager. Men vissa färger kan dte finnas kvar av de tjocka vingarna. Det beror tydligen lite oxå¨ på åtgång på färger och sånt oxå.
    Ja, då är det ju ingen idé att vänta! Då har jag ju en fullkomligt giltig anledning till att köpa den vagn jag vill ha imorgon och inte lägga en beställning och vänta i onödan. Tack!
  • arkeologitjejen

På tal om frågor så undrar jag om det är någon som försökt sig på att sy en egen suflett till Been? Har sett att en del Camelion-ägare gör det, men hur är det med er Bee-ägare? Är det enkelt fixat eller knepigt?

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!