• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • villemina
    Lille Mammsen skrev 2009-02-26 20:31:49 följande:
    Va den med tjocka vingarna i butik? Vad jag förstått så tillv. endast tunna vingar....dock vet jag ej när tillv. av tjocka slutade?
    Ja, den var i butik... Kan man kolla det på nåt sätt...? Hur vet jag egentligen om det är tjockt eller smalt när jag inte kan jämföra med nåt?

Tjejen i butiken hade aldrig ens hört talas om att Bugaboo hade mycket reklamationer gällande Cameleons handtag...! Kanske ska köpa vagn nån annanstans...?

Blir knäpp på det här...
  • nica83
    villemina skrev 2009-02-26 20:38:32 följande:
    Ja, den var i butik... Kan man kolla det på nåt sätt...? Hur vet jag egentligen om det är tjockt eller smalt när jag inte kan jämföra med nåt? Tjejen i butiken hade aldrig ens hört talas om att Bugaboo hade mycket reklamationer gällande Cameleons handtag...! Kanske ska köpa vagn nån annanstans...?Blir knäpp på det här...
    Kanske bara var visningsexet i butik som hade tjocka vingar? För det har jag sett här i stan också, dock säljs de med smala här sen i april iaf. Vad jag vet slutade de med tjocka några månader efter Been släpptes i sverige
    - Lycklig mamma till J -
  • arkeologitjejen
    Lille Mammsen skrev 2009-02-26 20:29:58 följande:
    10% kommer det bli på allt dvs vagnar o tillbehör av info jag fått! Några butiker kanske höjer LITE först pga har stort lager hemma som dom köpt in till det tidigare inköps priset?
    På NK här i Stockholm har de redan höjt priset om man beställer och då kostade Been 4899 istället för 4800 pga prishöjningen hos Bugaboo. Jag köpte min som en lagervara och fick det gamla priset, men som sagt, en hundring får man nog räkna med.
    Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • Noiis

alltså detta men tjocka och tunna vingar, båda två har producerats samtidigt. men vad jag har hört så ska ha slutat producerat dom med tjocka vingar och ska nu bara ha dom med tunna vingar i production. om det stämmer vet jag ej då bugaboo själva säger att bee bara finns i en version då när jag frågade dom.
    När jag köpte första been i oktober 2008 fick jag en med tjocka vingar. i nov 2008 flyttade en ny bee hem med tunna vingar, båda två kommer från samma butik från centrala stockholm
    Nu verkar det vara så att dom flesta som säljer bee vagnar har dom med tunna vingar hemma. men självklart finns det många butiker som har dom med tjocka vingar hemma i lager.

Vilken som är bäst av dom två är svårt att säga då det är en smak sak. många tycker tex. att det är bättre med tjockare vingar då det är mer ombonat medans andra som jag tycker att de blir för trångt.

• straw2008

Är man galet missnöjd med att ha de tjocka vingarna kan man alltid bara sy några raksömmar på själva vingarna, de går in under pressarfoten, gör man de precis som de andra är sydda så syns det inte o vingana blir plattare.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • bennysson

straw2008 skrev 2009-02-27 22:37:12 följande:

Är man galet missnöjd med att ha de tjocka vingarna kan man alltid bara sy några raksömmar på själva vingarna, de går in under pressarfoten, gör man de precis som de andra är sydda så syns det inte o vingana blir plattare.
    hmm. du har ingen bild eller så på det? hur man ska sy alltså? har du provat?
  • Veronica30

Ny bugaboo Bee för 1200 kr på blocket
    kan det vara sant att någon säljer sin bugaboo sååå billig ?

• Tullemi
    Veronica30 skrev 2009-02-28 12:25:03 följande:
    Ny bugaboo Bee för 1200 kr på blocketkan det vara sant att någon säljer sin bugaboo sååå billig ?
    Va? Jga hittar den inte på Blocket. Har du en länk?
  • Veronica30

i trosa finns vagnen
    men jag ringde och ingen svarar kanske redan såld
    någon annan som såg annonsen eller kanske köpte vagnen för 1200 kr ?
    jag bor i stockholm men jag skulle fråga honom om han kunde skicka den

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!