• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Stargirl
    arkeologitjejen skrev 2009-02-17 18:25:20 följande:
    På tal om frågor så undrar jag om det är någon som försökt sig på att sy en egen suflett till Been? Har sett att en del Camelion-ägare gör det, men hur är det med er Bee-ägare? Är det enkelt fixat eller knepigt?
    Det är nog rätt knepigt pga alla dessa knapphål.
    Men vet att ngn gjort det i bugga tråden. Är man bra på att sy går det säkert men om man är nybörjare skulle jag inte ge mig på det
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Kajsan
    På tal om frågor så undrar jag om det är någon som försökt sig på att sy en egen suflett till Been? Har sett att en del Camelion-ägare gör det, men hur är det med er Bee-ägare? Är det enkelt fixat eller knepigt?
    Det är riktigt svårt, och inte bara pga knapphålen, problemet är att få den att inte hänga upptill, det ser inte spänt och bra ut.
    Jag vet att Noas Mamma har gjort en, den har jag dock inte stt i IRL så den är säkert fin
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • arkeologitjejen

Ja, spännande låter det iallafall. Har en kompis som är skräddare så hon ska få titta på det. Ska bli skoj att se om det går att ordna. Har sytt en del förut så det kanske kan gå.

Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • Noiis

jag tyckte inte att de va så svårt att sy, har mer problem med camsufletten finns bild på bee sufletten i bildtråden, finns flera som har sytt

• Lille Mammsen

Vår Goa "Noas mamma" har gjort detta,kolla me henne!

• Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2009-02-17 23:55:46 följande:
    Vår Goa "Noas mamma" har gjort detta,kolla me henne!
    Du är som en liten papegoja du
  • Lille Mammsen

säkert..... Har för mycket bomull i bollen så jag hinner inte läsa igenom allt innan jag svarar

Kajsan skrev 2009-02-18 00:13:27 följande:
    Du är som en liten papegoja du
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2009-02-18 09:19:12 följande:
    säkert..... Har för mycket bomull i bollen så jag hinner inte läsa igenom allt innan jag svarar
    Bättre med bommul i bollen än skokräm eller bajs.
    Jag har bomull där i jag med
  • arkeologitjejen

Hej hej!
    Det blev en ROSA Bee för mig! Har beställt en åkpåse av Elodie Details i svart sammet. Kommer bli jättefint. Har testat i affären så att det funkar.

Mamma till Linnea, född mars 2008.
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!