• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Har nya molo dykt upp i nån mer shop under dagen? 

• jacao
    4blevde skrev 2009-01-10 13:00:32 följande:
    Jag frågar er igen om nån sett dom ljusrosa tajtsen med grå prickar på från MOLO, i storlek 86?Jag hittade dom i en webshop, men där tog dom 60kr i frakt! Det är lite väl mycket för min del i fraktkostnad! Måste ju ha dom till den underbara Molo tröjan mikka moose
    Är det på krumelur du hittat dom? Hon ändrar fraktkostnaden i efterhand, så för ett par leggings blir det nog inte så mycket i frakt.

Får verkligen rekommendera den butiken, alltid fint inslagna paket därifrån och söta små kort med ngn hälsning  (OBS inte min butik)
  • jacao
    Preggi skrev 2009-01-11 10:49:48 följande:
    Godmorgon!Hur är läget? Någon som har årets molo overall? Är den helt fleecefodrad? Våra från tidigare år är det och nu fick jag hem min jag köpte på rean på batinki och den är bara fodrad på ryggen? Är den felsydd eller är det bara ny modell? Jag tycker att den är för tunn...
    Kollade min röda som jag köpte i fredags (50% ) och det stämmer, bara fleece i ryggen. Inte tänkt på det innan men nu när du säger det så känns den ju lite tunn....
  • jacao
    snigelina skrev 2009-01-11 11:03:32 följande:
    Fast funktionsoverallr är (och ska ju vara) tunna. De är varma för det! Jag själv blir jätteglad nu, då jag tycker Molo har varit för varma och klumpiga tidigare, nu ångrar jag att det inte blev en molo-overall i år
    Ja det har du ju rätt i Fast jag tycker att den gröna vi har (från tidigare år), med fleece i hela känns mycket skönare men den här blir nog bra den med
  • jacao
    http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/cms-14.html

Leggings med pärlplattor, (längst ner på sidan) ska nog få flytta hem hit sen... tycker det printet är riktigt fint.

La en liten beställning hos eleraff igår, kunde inte hålla mig längre

*dalmatin leggings
    *dalmatin linne
    *dinosaurie t-shirt x 2
    *bubbelgums linne

Så fint så
  • jacao
    SmillaMilla skrev 2009-01-12 11:13:13 följande:
    Alltså är dalmatinerna slut?
    Ja, de har gått åt fort!
    Jag lyckades "slita" åt mig ett par leggings på eleraff innan de tog slut  
  • jacao
    isold2003 skrev 2009-01-12 21:30:53 följande:
    Incommunicando, jag måste vara blind, jag hittar inte bubbelgumtröjan med stjärnärmar på Eleraff. Ligger den gömd under någon annan bild?
    Näe, jag hittar den inte heller
  • jacao
    tinkerbell74 skrev 2009-01-13 22:05:17 följande:
    Mellan två blöjbyten så hade hon svullnat upp i ljumsken och skrek av smärta och vi for till akuten. De misstänkte bråck och opererade akut. Men det var en var-ansamling och förstorade lymfkörtlar. Och nu måste hon utredas för att utesluta en rad hemskheter pga. hennes förhöjda blodvärden.

Nej men usch

Hoppas innerligt att det inte är några hemskheter, förstår att ni måste vara jätteoroliga. Och att vara på sjukhus med sitt lilla barn är allt annat än roligt.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12