• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-03-07 21:46:23 följande:
    Mäh! Jag ville ju ha en dalmatinertröja men det funkade inte med rabatt....
    testade med den jag med och då funkade det inte här heller, knepigt {#lang_emotions_undecided}
  • jacao

Hallå i tråden

jojoa: Så fin Emma i lila/vit katvig. Måste nog ha de där byxorna, trots det höööga priset

Massa andra fina barn i BT också, söta Tara i kappan, Svea i molo eskimåer, Ava på köksbordet och Ilon med bula i pannan

• jacao
    Duntoffla skrev 2009-03-09 09:45:55 följande:
    Jacao- Jag tycker nog antingen det första eller det sista. Eller möjligen en kombo av de båda
    Tack {#lang_emotions_sunny}

Ja, just nu lutar det lite åt pärlplattorna
  • jacao
    Martha skrev 2009-03-09 10:14:02 följande:
    Aaa.. nu fick jag ju se hur tunikan ser ut... tycker den är mer tshirt ju.. blir nog två kjolar till tjejerna istället.. Vad har din tjej för storlek på sin???Grattis föresten på 2årsdagen!! :)
    Greta har 92 i sin, och ja det är mer som en t-shirt. Kanske kan funka som tunika om man tar en strl större

Och Greta tackar för grattiset
  • jacao
    Martha skrev 2009-03-09 10:31:42 följande:
    Har hon 92 på sin kjol oxå?
    Japp
  • jacao

Tack för hjälpen med kalas kläderna, har bestämt mig för pärlplattorna nu...
    Tror jag!

Ngn som vet hur de nya katvigklänningarna är i strl? Greta har en gul från förra året i 92 som känns lite på gränsen... men 98 kanske blir som ett nattlinne??

• jacao
    jojoa75 skrev 2009-03-09 10:47:25 följande:
    Vad har hon för strl i kikkid klänningen med volanger?Emma har 98 i den o 98 i katvig. kikkiden är längre, men pga volangerna så blir den bra ändå.
    Hon har ju 92 i kik kid klänningen och den är ganska lång... så då borde det ju räcka med 92?
    Fast villervalla klänningen i BT är 98 och den är ju inte så fasligt lång... Får väl ta både 92 o 98
  • jacao
    Martha skrev 2009-03-09 10:57:43 följande:
    tack.. funderar på å beställa till min snart 2åring (fyller nästa vecka) tänkte ta 98.. men det kanske är stort?!
    Ja det tror jag, eller det beror väl på hur stor din tjej är?
    Greta är väl ca 86 lång och väger straxt över 12 kg, strl 98 hade bivit för lång på henne.
  • jacao

Oj, "råkade" shoppa lite nytt katvig och NS hos babyshop.
    Så kan det gå när man nyss bestämt sig för att försöka stå emot shoppingsuget

• jacao
    Nogula skrev 2009-03-09 12:50:17 följande:
    Jag håller med dig
    Saraia skrev 2009-03-09 12:43:40 följande:
    jacao: helt klart kikkid-klänning o mololeggings på kalaset!
    ja det är ju så fint men jag har nog bestämt mig för pärlorna...nästan iaf
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12