• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-01-20 14:49:19 följande:
    Någon som har kopparna och någon molo tröja från hösten som har lust att gemföra dem i stl?
    Jag jämförde kopprna med pingvin tröjan med ranidg ärm, båda stl 92.
    Kopparna är ca 1 cm bredare och ½ cm längre. Ärmarna är så gott som lika långa.
    Kopptröjan är ju dessutom otvättad.
    Kanske kan vara till någon hjälp
  • jacao
    VeraP skrev 2009-01-20 15:24:47 följande:
    Hej hej, tittar in med en liten fråga: Hur är stjärn-tröjorna i storlek jämfört med print-tröjorna (ex dalmatinerna) i vårens kollektion? Väljer mellan 86 o 92 till min smalfis.
    Min Greta har 92 i både print och stjärnor. Och henne har du väl säkert sett på dagis nångång Så jag tippar på att 86 räcker till din sötnos
  • jacao
    VeraP skrev 2009-01-20 15:51:28 följande:
    Visst har jag sett din lilla sötnos. Men så mycket skiljer det inte på längden på dom eller?
    Nej, inte på längden kanske... Hon var 83 lång när vi mätte henne sist (i början av dec).

Så här sitter print i 92 på henne

• jacao

Är det någon ide att lägga ut en  ny Molo tröja på T nu, alltså från den nya vår kollektionen och aldrig använd? Eller är det bättre att skicka tillbaka?

• jacao
    SmillaMilla skrev 2009-01-23 10:52:12 följande:
    Hej,tillbaks från öppna förskolans lekpark, en underbar förmiddag ute.lillronya: ja brunt passade bra till. Och ja de där prinsessklänningarna, så där är svea redan fisan1: kommer inte in o kan kolla bilderna jacao: superfina kläder! Åhhh greta har så otroligt fint namn, reagerar varje gång jag läser det, såååå fint!
    Tack! Svea är också jättefint  Och va fin hon blev i prickarna
  • jacao
    tinkerbell74 skrev 2009-01-23 11:22:44 följande:
    jacao skrev 2009-01-23 11:20:14 följande: Schhhhh! Inte tipsa om just den.
    ooopss
  • jacao

Usch, nu är det snart dax att dra iväg till jobbet, har ingen lust alls.... Ska dessutom sova där och jobba 7-13 imorgon
    Inget kul att lämna resten av familjen när dom är lediga men men, jobba bör man annars blir det ingen shopping

Det blir nog suuuuperkul när jag väl är där! (försöker peppa mig själv)

Ha en trevlig shoppingkväll tjejer

• jacao

God kväll i tråden

SÅ söta barn i underbara kläder i BT  och snyggt presentpapper

Ser att det är fler som har avslut på T ikväll, många av mina auktioner togs på "köp nu" men några stycken har jag kvar som går ut om nån timme.
    Hoppas på att de ska öka ett par kronor, men jag är rätt nöjd även om de inte skulle göra det

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12